ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

«اطاق ساکت» با صدای مجتبی کبیری منتشر شد

ریتم نو: مجتبی کبیری از اواخر دهه هفتاد موسیقی را به‌صورت رسمی آغاز کرد. وی پس از مدتی سکوت با آلبومی جدید به عرصه موسیقی کشور بازگشت.
 «اطاق ساکت» با صدای مجتبی کبیری منتشر شد مجتبی کبیری


به گزارش ریتم نو؛ « مجتبی کبیری » خواننده کهنه‌کار موسیقی که پیش‌ازاین آثار شناخته‌شده‌ای را به بازار موسیقی ایران عرضه کرده بود از صبح 22 آذرماه جدیدترین اثر خود را در قالب آلبومی بانام «اطاق ساکت» منتشر کرد.



آلبوم «اطاق ساکت» دارای 10 قطعه با همکاری افرادی چون: «بهروز علیاری» ، «محمد کبیری»، «هومن آزما»، «عمران طاهری»، «محمدرضا جوادی»، «رضا تاجبخش»، «مسعود همایونی»، «یاشار خسروی» و ... است و «محمد مرادعلیان»، «سحر تقدسی»، «حامد صمغ آبادی»، «حمیدرضا حسینی»، «پیوند شادخواب» و... به‌عنوان ترانه‌سرا در این آلبوم حضور دارند.



کبیری آلبوم «اطاق ساکت» را متفاوت‌ترین اثر خود عنوان کرد و از برگزاری کنسرت به تهیه‌کنندگی علی آرام و در آینده‌ای نزدیک خبر داد. وی همچنین زمان احتمالی این کنسرت را بهمن‌ماه سال جاری دانست.



 گفتنی است؛ این آلبوم به مدیریت پروژه «الیاس شرافتی» و توسط شرکت پخش «هنرنمای پارسیان» صبح امروز 22 آذرماه در سراسر کشور و با تیراژ گسترده توزیع‌شده است.



منبع: ریتم نو


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه