ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵

اعضای گروه پالت با «تفنگ دسته نقره» به تالار وحدت رفتند

ریتم نو: اعضای گروه پالت در جدیدترین اجرایشان روزهای جمعه و شنبه طی چهار سانس در تالار وحدت روی صحنه رفتند و مخاطبان اجرای متفاوتی از این گروه را شاهد بودند.


848A8556




پس از گذشته 27 سال از اجرای آواز «تفنگ دسته نقره» توسط شهرام ناظری، شب گذشته امید نعمتی این قطعه را بازخوانی کرد. البته انتخاب پالتی‌ها برای اجرای این قطعه بسیار هوشمندانه بود چراکه آن‌ها می‌خواستند به مخاطبان خود و موسیقی سنتی، ارتباط میان موسیقی مدرن و سنتی را نشان دهند البته پالت با اجرای چند قطعه به گویش‌های محلی مناطق مختلف ایران نیز قدردان ارزش موسیقی محلی بود.


امید نعمتی برای اجرای قطعه «قاصدک» به جلوی سن آمد و در نزدیک‌ترین فاصله با مخاطبان شروع به خواندن کرد تا این بار قدرت صدایش را نشان دهد و البته بتواند بدون واسطه برای طرفدارانش باورپذیر باشد.



گروه پالت در قسمت اول پيش درآمد آواز، ليلي جان، يادگار دوست و پوپوى كورسيكايى را اجرا کرد و در ادامه قطعات والس، مثلث، هزار تا قصه، نگاه كن، قاصدك، ليلي، رنگ شماره يك، برگ خزان، خانه بر دوش، سال تا سال، از سرزمينهاي شرقي، صدايم كن، نيمي از ما و اينجا شهر من نيست به اجرا در آمد.


امید نعمتی (خواننده)، روزبه اسفندارمز (کلارینت و ساکسوفن)، مهیار طهماسبی (ویولن‌سل)، کاوه صالحی (گیتار)، داریوش آذر (کنترباس)، سردار سرمست (پیانو و آکاردئون) و امین طاهری (درامز) اعضای گروه پالت را تشکیل می‌دهند.

منصور ضابطیان، هوتن شکیبا، نیلوفر لاری پور و نوید محمدی از مهمانان کنسرت «پالت» در سانس ساعت 18 روز شنبه بودند.


منبع: ریتم نو


عکس: دنیا گردینی

برچسب ها: گروه پالت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه