ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

الویس پریسلی و رویال فیلارمونیک ارکستر

ریتم نو: پریسیلا پریسلی (Priscilla Presley) همسر الویس پریسلی فقید از انتشار آلبوم جدیدی از پادشاه راک‌اند رول بانام If I Can Dream: Elvis Presley and The Royal Philharmonic Orchestra، خبر داد.



آلبوم جدید If I Can Dream شامل صدای الویس با تنظیمی که تاکنون نشنیده‌اید می‌باشد.  این پروژه محصول ذهن تهیه‌کننده‌های بریتانیایی، دان ریدمن (Don Reedman) و نیک پتریک (Nick Patrick) به‌حساب می‌آید. آلبوم شامل 14 قطعه است که با صدای الویس در کنار Royal Philharmonic Orchestra تنظیم‌شده است.



پریسیلا می‌گوید: «ما باهم دوست شدیم و پس‌ازآن یک تیم را تشکیل دادیم، دان در موردبازسازی صحبت کرد و می‌دانید خیلی‌ها دائم به من می‌گویند اما نمی‌دانم نتیجه‌ی کار چه می‌شود. بعد رویال فیلارمونیک ارکستر را پیشنهاد داد و من خیلی خوشحال شدم اما نمی‌خواستم خیلی هیجان‌زده به نظر بیایم، به همین دلیل اجازه خواستم تاکمی در موردش فکر کنم و بعد خبر قطعی را بدهم. سپس کمی در مورد اعتبارش و اینکه واقعاً با رویال فیلارمونیک همکاری دارد یا خیر؛ تحقیق کردم. و  از امریکا با وی تماس گرفتم و گفتم که ایده‌اش زیباست و دوست داشتم. چیزی که الویس همیشه دوست داشت انجامش بدهد.با کمک‌های سونی، دان و ارکستر که این تجربه‌ی عالی را رقم زدند؛ یک کار پر از عشق شده است.»



منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه