ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

الکتروکیوت به صحنه بازگشت

ریتم نو – گروه موسیقی الکتروکیوت پس از چهار سال در قالب پرفورمنس «زنگ‌ها برای سینما به صدا درمی‌آیند» روی صحنه حاضر شد و با هوادارانش تجدید خاطره کرد.

Electroqute-Ritmeno (10)





این گروه که تاکنون سه آلبوم را به‌صورت غیررسمی به انتشار رسانده است در اجرای شب شنبه‌ها مجموعه‌ای از دو آلبوم اخیر خود را روی صحنه برد.


اسپی، هزارتو، مهر، گذرگاه، پوران، بکرانیه، شکاف و شب‌های واژگون، قطعات اجراشده توسط گروه الکتروکیوت در بخش دوم سانس اول شب شنبه‌ها بود.


مهرداد رحمانی (خواننده)، رضا غلامی (گیتار باس)، محمدرضا تتاری (درامز) و آریا نظیری (گیتار لید) اعضای گروه الکتروکیوت به سرپرستی «امیر وفایی» نوازنده گیتار الکتریک را تشکیل می‌دادند.


گفتنی است؛ گروه الکتروکیوت در تلاش است تا چهارمین آلبوم خود را به‌صورت رسمی روانه بازار موسیقی کشور کند و طبق اعلام این گروه به خبرنگار ریتم نو تاکنون هفتاد درصد کارهای این آلبوم انجام‌شده است که به‌زودی اطلاعات بیشتر چهارمین آلبوم گروه الکتروکیوت و درواقع نخستین آلبوم رسمی گروه اعلام خواهد شد.


از دیگر نکات این کنسرت می‌توان به عدم حضور «اکو چمبر» سومین گروهی که قرار بود روی صحنه بیاید، اشاره کرد که بدون هیچ توضیحی در شب شنبه‌های 9 بهمن‌ماه شرکت نکردند و سانس اول این برنامه با حضور دو گروه داتیک و الکتروکیوت برگزار شد.


شایان‌ذکر است؛ اجرای گروه الکتروکیوت 9 بهمن‌ماه سال جاری در بخش دوم سانس اول در سالن مستقل تئاتر تهران برگزار شد.



منبع: ریتم نو


عکس: امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه