ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵

امید جهان در تهران به روی صحنه رفت

ریتم نو – کنسرت امید جهان خواننده پرانرژی و جنوبی کشورمان شامگاه چهارشنبه 3 شهریورماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و برای سومین بار دیداری با هواداران خود در پایتخت داشت.


ریتم نو – کنسرت امید جهان خواننده پرانرژی و جنوبی کشورمان شامگاه چهارشنبه 3 شهریورماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و برای سومین بار دیداری با هواداران خود در پایتخت داشت.


امید جهان در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم «وایسا تند نرو» به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود و همچنین قطعاتی از آلبوم جدیدش به نام «صد در صد» که قرار است در تاریخ 13 شهریورماه منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شود را برای دوستدارانش اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای هوادارانش رقم زد.


امید جهان کنسرتش که تماماً  شامل قطعات ریتمیک بود را با قطعه «بی‌قرارم» آغاز کرد و پس از پایان این قطعه و خوشامدگویی به هواداران ، قطعه «یمبو سالا» را اجرا کرد.


امید جهان در ادامه قطعات شکست عشقی ، هله دان دان ، میهانه ، دلبر و سیاهه نارگیله را اجرا کرد.سپس یک قطعه کردی و گیلکی اجرا شد و پس از اجرای این قطعه ، پارت اول به پایان رسید و اعضای گروه از استیج خارج شدند و دو نوازنده مهمان سازهای کوبه‌ای دو قطعه را به‌صورت دوئت اجرا کردند که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.


سپس با شروع پارت دوم ، امید جهان با تغییر لباس خود و پوشیدن کت قرمز و پیراهن و شلوار مشکی به روی استیج آمد و قطعه «سهیلو» را اجرا کرد.سپس در ادامه قطعات آروم آروم ، شیما ، بری باخ ، بارون بارونه ، جومه نارنجی ، وایسا تند نرو و دیوانه شدم اجرا شد.


اجرای مجدد قطعه «هله دان دان» پایان بخش کنسرت سراسر انرژی امید جهان بود.


آرین یاری (نی انبان) ، امیر ابراهیمی و رضا مولوی (پرکاشن) ، بهزاد بهروزی (گیتار الکتریک) ، محمد حسینی و جابر حسینی (سازهای بادی) ، همایون خلیلی (گیتار باس) ، رضا بنایی (درامز) ، محمد سلیمی (دف) ، شاهین نقیبی (ویولن) و مجید قدیانی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد) اعضای ارکستر امید جهان در این کنسرت را تشکیل دادند.


ارسلان قاسمی ، ایمان سیاهپوشان ، امید معلم ، سعید شهروز ، مهدی علیاری ، مرتضی سرمدی ، بهروز جعفری و آقایان جاهد و اشراقی از جمله مهمانان این کنسرت بودند.


پس از اجرای قطعه «آروم آروم» ، امید جهان با هواداران عکس یادگاری گرفت.


گفتنی است ؛ این کنسرت به همت شرکت «سل فا» به مدیریت «یاسین طوسی» و تهیه کنندگی «مجید طوسی» برگزار شد.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: شهاب اسكندرپور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه