ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

امیر تاجیک: با برادرم امید همکاری جدیدی را آغاز کرده‌ایم

ریتم نو: امیر تاجیک خواننده محبوب و خاطره ساز موسیقی پاپ کشورمان، در فصل جدید فعالیت‌هایش به‌زودی اولین ویدیو کلیپ خود را منتشر خواهد کرد.

AAAA




امیر تاجیک کلیپ « تایید کن» را با همراهی برادرش امید خوانده است؛این دومین قطعه دوصدایی این دو برادر است که مدتی است پرقدرت و پرکار به عرصه موسیقی کشور بازگشته‌اند. امیر تاجیک درباره همکاری با برادرش در این کلیپ و سایر آثارش می‌گوید:« اگر من امروز فعالیت‌ می‌کنم به‌واسطه حضور امید است. او سال‌هاست که در ارکستر من کیبورد می‌زند، رهبر ارکسترم است. در آلبوم زندگی هم به‌عنوان همخوان کر حضور داشت؛ از آهنگسازی تا رهبری ارکستر همه کارها بر دوش امید است. علاوه بر قطعه تایید کن، در یک قطعه دیگر به نام بارون هم امید به‌عنوان خواننده حضور داشت که خوشبختانه آن قطعه با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد.»


علاوه بر انتشار این کلیپ، امیر تاجیک از انتشار یک تک آهنگ ویژه پیش از سال نو خبر می‌دهد:« قطعه جدیدی در دست تهیه داریم که به امید خدا تا شب عید تقدیم دوستداران موسیقی می‌کنیم.»


مهرداد جهانتاب تهیه کننده آلبوم جدید امیر تاجیک نیز از انتشار آلبوم جدید این خواننده مطرح موسیقی در سال 95 و برگزاری یک کنسرت در تهران هم خبر می‌دهد:« فصل جدید فعالیت‌های امیر تاجیک با انتشار چند تک آهنگ آغازشده که کاملاً در فضای مدرن  و محبوب روز و البته در سبک خود ایشان ساخته و منتشر شدند و خوشبختانه مورد استقبال هم قرار گرفتند. همین مسیر را نیز مطابق یک برنامه مدون ادامه می‌دهیم. در این مدت چند کنسرت خوب هم در شهرستان‌ها داشتیم که خوشبختانه بسیار موفق بودند.»


امیر تاجیک با اجرای قطعاتی مثل زیر آسمون شهر، یه مسجد، سرود ویژه ورزش برای جام جهانی 2006 ، سیب ممنوع و قطعات محبوب دیگر در اذهان مردم همچنان حضور دارد. او آلبوم زندگی را نیز سال 92 به بازار عرضه کرد.


در ادامه می‌توانید تیزر این ویدیو را دانلود کنید.


لینک دانلود


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه