ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴

امیر عباس ستایشگر : تمام تلاش خود را می کنیم که تولیدکنندگان آثار به حق خودشان برسند

ریتم نو: امیر عباس ستایشگر عضو هیئت مدیره ی  « مجمع صنفی تولید کنندگان آثار شنیداری » درباره ی جلسه ای که در هشتم اذر ماه برگزار شد، به خبرنگار « ریتم نو » گفت:


اولین برنامه ی غیر رسمی هیئت مدیره ی مجمع صنفی ناشران به منظور تبادل نظر و ارائه ی گزارشی درخصوص فعالیت سه یا چهارماهه ی این افراد درحالی برگزار شد که این جلسه نام غیر رسمی را  به خود گرفته بود چرا که از نظر قانونی باید بعد از صدور پروانه نسبت به برگزاری گردهمایی اقدام شود.اما قصد ما این بود که از وقتمان به شکل درستی استفاده کنیم.بدین ترتیب«محسن رجب پور» به نمایندگی از طرف دیگر اعضا در خصوص اهداف و چشم اندازهای مجمع صنفی سخنرانی کرد.

 

وی در خصوص به تحقق رساندن اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بیان داشت:  گرچه شاید به وقوع پیوستن این اهداف از نظر زمانی تقدم و تاخر داشته باشد، اما باید توجه داشت که اقدام برای  انجام آنها به صورت موازی صورت می گیرد. البته  مسلم است بعضی امور زودتر انجام خواهند شد.مثلا در بیشتر موارد برنامه های کوتاه مدت،اندکی بعداز صدور پروانه اجرا خواهند شد.در کل فکر می کنم برنامه های کوتاه مدت تا پایان سال اول به تحقق برسند، زیرا تقریبا نصف سال اول را درگیر مسائل اخذ مجوزها و پایه گذاریها بوده ایم.در نهایت شاید برخی اهداف در دوره های بعدی به ثمر برسد و فقط در این دوره پایه گذاری شوند.

او در پاسخ اینکه «اگر سیاست هیئت مدیره بعدی عوض شود ،تکلیف این پایه گذاریها چیست ؟»اظهار داشت:تمام اهداف این مجمع در اساسنامه آمده است و در همین راستا آیین نامه ای نیز تشکیل شده است به واقع شاید اجرا کنندگان یکی نباشند اما اهداف همانی است که در آیین نامه آمده و همه موظف به اجرای آن هستند.

«ستایشگر» اضافه کرد این مجمع باید صاحب یک روابط عمومی باشد که در حال حاضر این وظیفه برعهده‌ی بنده است.ما نیز شماره و ادرس بیشتر اعضا را داریم و از طریق فضای مجازی و همین آدرس ها، این مساله را پیگری می کنیم.

من از همه ی مطبوعات که تا به اینجا از ما حمایت کردند تشکر می کنم . باور دارم رسانه ها ،در کمال صداقت و دقت این کار را انجام داده‌اند.امیدوارم این تعامل دو طرفه همچنان باقی بماند زیرا از این به بعد فعالیت های ما شکل جدی تری به خود خواهد گرفت.

در پایان بیان داشت:تمام تلاش خود را می کنیم که همه ی تولیدکنندگان آثار به حق خودشان برسند.باید سایت هایی طراحی شود که بحث دانلود به صورت قانونی و با پرداخت هزینه انجام بپذیرد. این خواسته را نیز به صورت قانونی پیگری می کنیم اما معتقدم تمام این کارها شاید سی درصد از اهداف ما را پوشش می دهد درحالی که فرهنگسازی نقش بسزاتری را ایفا می کند .

 

منبع : ریتم نو

نویسنده: فرزین پاک طینت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه