ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

انتشار آلبوم جدید علی شوکت با مدیریت هنری بهاره رهنما / اجرای مانوها به مناسبت تولد علی شوکت

ریتم نو : اجرای موسیقی با صدای علی شوکت و حضور بهاره رهنما حامیان کودکان هموفیلی که پیش از این درزمینهٔ شعر و موسیقی همکاری‌هایی را باهم داشته‌اند، جمعه بیستم شهریورماه سال جاری ساعت 18:20 با حضور مهمانانی چون «آناهیتا همتی» در شهر کتاب تجریش برگزار شد. این اجرای خیرخواهانه به‌منظور حمایت از بیماران هموفیلی انجام شد و بدین ترتیب کلیه‌ی هزینه‌ی این اجرا به‌منظور کمک مالی به این کودکان اهدا می‌شود.
 

IMG_7156

در ابتدا قطعه‌ای از آلبوم « علی شوکت » با صدای او اجرا شد تا بعدازآن به نمایندگی از کل گروه بگوید خیلی خوشحالم در برنامه‌ای شرکت کردید که به نفع کودکان هموفیلی برگزار می‌شود امیدوارم امسال تحصیلی پیشرو برای این کودکان سالی توأم با دغدغه‌ی کمتر باشد . بعد از وقفه‌ای کوتاه « علی شوکت » به همراه ارکستر به نواختن چند قطعه‌ی دیگر پرداختند سپس اعلام کرد :امیدوارم این قطعات را دوست داشته باشید استراحتی کوتاه می‌کنیم تا چند قطعه دیگر را بنوازیم.

در این میان « بهاره رهنما » ضمن سلام و خیرمقدم به حضار گفت: من هم خوشحالم شمارا در اینجا می‌بینم جا دارد در همین ابتدا از مهندس «قویدل» مسئول کانون حمایت از بیماران هموفیلی تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتند و برای برگزاری چنین اجراهایی دست من را باز گذاشتند از «علی شوکت» و بند خوبش گروه « مانوها » تشکر می‌کنم که مسبب این کار خیر شدند همچنین به  گروه «زرد یواش» که در این جلسه حضور دارند خیرمقدم می‌گویم از«آناهیتا همتی» عزیز هم برای حضورش ممنون هستم. از همین تریبون استفاده می‌کنم تا بگویم آلبوم بعدی «علی شوکت» هم در راه است و آلبومی که  یکی از ترانه‌هایش را من سروده‌ام و علاوه بر آن مدیر هنری این پروژه نیز هستم. در پایان «بهاره رهنما» اشاره کرد که در این بخش «شوکت» قصد اجرای چند قطعه‌ی جدید را دارد.

با نواخته شدن این چند قطعه و تشکر « علی شوکت » از گروه «مانوها» به دلیل همراهی او با تمام مشغله‌هایی که این روزها برای ارائه‌ی آلبوم خود دارند ،به نظر می‌رسید که جلسه به اتمام رسید و حتی هواداران برای گرفتن عکس به مدعوین نزدیک‌تر شدند و آن‌ها هم به سمت مخاطبان خود رفتند اما اجرای شعری توسط گروه «مانوها» به مناسبت تولد «علی شوکت» همه را شگفت‌زده کرد.

با اتمام جلسه « علی شوکت » در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ریتم نو گفت : «در این آلبوم که هنوز برای آن اسم انتخاب نکردیم از ترانه‌سراهایی چون «یغما گلرویی»،«زهرا عاملی»، «حسین غیاثی» و...استفاده شده به‌علاوه خوشحال شدیم که ترانه‌ای با اسم «سیاه‌وسفید» را از «بهاره رهنما» اجرا کردیم علاوه بر اینکه این قطعه را به‌زودی خواهید شنید قرار است در آلبوم نیز باشد.»



منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک‌طینت

عکس : دنیا گردینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه