ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۴

انتشار جدیدترین آلبوم «اردشیر کامکار» با آواز «وحید تاج» / برگزاری تور کنسرت در سراسر کشور

ریتم نو: تور کنسرت گروه اردشیر کامکار به زودی آغاز می‌شود و قرار است در سراسر کشور روی صحنه بروند.

photo_2015-12-04_11-13-41




بهنام سالمیانی برگزار کننده کنسرت‌های استاد اردشیر کامکار ، در گفتگو با خبرنگار سایت «ریتم نو» در مورد برگزاری این کنسرت‌ها گفت : «تاریخ‌های قطعی اجرای هر شهر به‌زودی اعلام و بلیت فروشی کنسرت‌ها از سامانه ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com  انجام خواهد شد و تاریخ اجرا در هر شهر به محض قطعیت و دریافت مجوزهای مربوطه اعلام و پیش فروش بلیت از سایت مذکور خواهد بود.»


این کنسرت‌ها شامل دو بخش فارسی و محلی است که خواننده‌ی بخش محلی آن «حشمت رجب زاده» است و « وحید تاج » بخش فارسی آن را می‌خواند. قطعاتی چون «زهی عشق» با شعری از مولانا و تصنیف «دل دیوانه» را با شعری از جبار امیری را اجرا می‌کند. بخش کردی با تنظیم اردشیر کامکار اجرا می‌شود که آسمون ابری ، مقام عزیز بیگی ، امشو بارون بباره و ... از جمله این قطعات هستند.


نوازندگان این گروه را اردشیر کامکار (سرپرست گروه و نوازنده کمانچه) ، فرج علیپور (کمانچه) ، سیاوش کامکار (سنتور) ، نی ریز کامکار (تار) ، قاسم رحیم زاده (تار) ، کامران احمدی (دف) ، کامبیز گنجه ای (تمبک) ، سعید نایب محمدی (عود) ، ترگل خلیفی (رباب) وحید تاج (خواننده بخش فارسی سنتی) و حشمت رجب زاده (خواننده بخش محلی) تشکیل می‌دهند.


گفتنی است جدیدترین آلبوم اردشیر کامکار (نوازنده ویولن و کمانچه) با آواز وحید تاج بزودی و پیش از آغاز تور کنسرت‌شان روانه بازار موسیقی خواهد شد.


همچنین جهت اطلاع از اجراها ، بیوگرافی اعضا ، مشاهده کلیپ‌ها بعد از هر اجرا و تاریخ اجرا های گروه استاد اردشیر کامکار ، می‌توانید به کانال تلگرام استاد اردشیر کامکار به نشانی https://telegram.me/ardeshirkamkar  مراجعه نمایید.


منبع: ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه