ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

انتشار مجدد آلبوم رومی 1 / منتظر آلبوم تصویری پدرام درخشانی باشید

ریتم نو: پدرام درخشانی  که  مخاطبانش  او را با  آلبوم‌های « آویژه – دیوانه شو – آخرین غزل رومی – نای و نی – منطق عشق... و همچنین سه‌گانۀ رومی1 ، 2 و 3 » می‌شناسند؛ ضمن اشاره به موضوع انتشار دوباره‌ی آلبوم رومی 1 پس از توقف چندین سالۀ انتشار این آلبوم_ از تلاشش برای انتشار آلبوم تصویری خود خبر داد و بیان داشت که امیدوارم بتوانم تا آخر سال این آلبوم را به کارگردانی «رضا توقیق جو» روانه‌ی بازار کنم.
+ متأسفانه در جامعۀ ایران هیچ حمایتی برای موسیقی‌های خاص وجود ندارد

[divider style="dotted" top="10" bottom="10"]

38

پدرام درخشانی در خصوص متوقف ماندن انتشار آلبوم «رومی1» گفت: بیشتر این مسائل متوجه تهیه‌کننده‌ی این اثر و مشکلات به وجود آمده با شرکت‌های پخش بوده است. خیلی دوست داشتم وقتی آلبوم‌های رومی 2 و 3 در بازار وجود دارند، آلبوم اول هم در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی بنده نیز قرار بگیرد و خوشبختانه توانستیم این مهم را به انجام برسانیم.


وی افزود: آلبوم‌های «رومی 2 و 3» نیز با طراحی جدید و همچنین کیفیت صدای بهتر، تا چندی دیگر توسط شرکت پخش ((جوان)) بازنشر خواهند شد.


درخشانی در مورد آلبوم جدید خود اظهار داشت: ساخت و ضبط آلبوم جدیدم را شروع کردم که بی‌کلام و شامل قطعات تصویری خواهد بود. یکی از قطعات این آلبوم به نام « چهل مضراب بیات ترک » نیز در فضای مجازی انتشار پیدا کرد. در حال حاضر باید بگویم تهیه‌کننده‌ی این آلبوم خودم هستم. متأسفانه در جامعۀ ایران هیچ حمایتی برای "موسیقی‌های خاص" وجود ندارد و شرکت‌های متصدی نیز سرمایه ، وقت و انرژی خود را فقط به "موسیقی تجاری" اختصاص می‌دهند. به همین دلیل مجبور شدم به‌تنهایی کارها را جلو ببرم و طبیعی است که زمان بیشتری را از من خواهد گرفت.


ایشان اضافه کرد: در این آلبوم تلاش خواهم کرد که موسیقی مدرن امروز ایران را به نمایش بگذارم و قطعات تصویری به‌گونه‌ای باشند که  مخاطبانی با ملیت‌های دیگر نیز با موسیقی، تصویر و سازهای ایرانی به کار گرفته‌شده در آن ارتباط  برقرار کنند.


در پایان پدرام درخشان در مورد کارگردان و جزئیات تصویری این آلبوم بیان کرد: کارگردان قطعات تصویری این آلبوم آقای«رضا توفیق جو»، سعی بر این دارد که تصور ذهنی من را در هرکدام از موسیقی‌هایی که ساخته‌ام ، به تصویر کشیده شود که قطعاً کار راحتی در پیش نخواهد داشت.



منبع : ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه