ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

اولین آلبوم رسمی «علیرضا روزگار» با عنوان «فنجون برعکس» منتشر شد

نخستین آلبوم رسمی «علیرضا روزگار» با عنوان «فنجون برعکس» صبح امروز (13 اسفندماه 94) به همت شرکت فرهنگی هنری «نای و نی» به مدیریت «مهدی کاشی» و شرکت «هنر نمای پارسیان» در سراسر کشور منتشر شد.

0




اولین آلبوم رسمی روزگار که پس از چهار سال انتظار و با سبکی متفاوت از آثار قبلی وی روانه بازار موسیقی کشور شد دارای 10 قطعه به نام‌های «ثانیه‌های سنگین»، «مکث کن»، «از این فاصله»، «اخلاق بد»، «تبریک»، «فنجون برعکس»، «تلنگر بارون»، «من با تو»، «حال من» و «بارون» است که علیرضا روزگار به همراه برادرش (مصطفی) آهنگسازی تمامی قطعات را بر عهده داشتند.


شهاب اکبری و امیر حیدری هرکدام با سه قطعه بیشترین تنظیم را در این آلبوم دارند و انوشیروان تقوی، پازل بند، افشین آذری و حمید مرادی هرکدام با یک قطعه دیگر تنظیم‌کنندگان آلبوم «فنجون برعکس» هستند.


اشعار اولین آلبوم رسمی علیرضا روزگار از سروده‌های عبدالجبار کاکایی، محمد اسلامی نژاد، امید نعمت االهی، عباس لطفی و علی عباسی است و پازل بند(1قطعه)، انوشیروان تقوی(1قطعه)، امیر حیدری(5 قطعه) و احسان جوادی (3 قطعه) وظیفه میکس و مسترینگ قطعات را عهده‌دار بودند.


«محمدرضا قضاوت» مدیر اجرایی و «لیلا مقدم» مشاور هنری آلبوم  هستند و «امین باقری» عکاسی و طراحی کاور آلبوم را انجام داده است.



از علیرضا روزگار پیش‌ازاین آلبومی با عنوان «بی کسی» صرفاً برای برگزاری کنسرت‌هایش منتشرشده که « فنجون برعکس » نخستین آلبوم رسمی وی به شمار می‌رود.



وب‌سایت «ریتم نو» از کاربران فهیم خود تقاضا دارد که برای حفظ حقوق صاحب اثر، این آلبوم و سایر محصولات فرهنگی را به‌صورت اوریجینال تهیه ‌نمایند.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه