ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۴



اولین نشست « مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه، تولید و تکثیر آثار موسیقی » پس از 25 سال با موضوع بررسی اساسنامه این مجمع و انتخاب هیئت مدیره با اعلام کاندیداتوری « بابک چمن آرا »،« مهدی کاشی »، « محمد رضا خانزاده »،« صدرالدین حسین خانی »، « محسن رجب پور »،« رامین صدیقی »، « علی عزیزی »،« امیر عباس ستایشگر »،« سید افشین معصومی » و « عاصفه فندرسکی » در سالن وزارت کشور برگزار شد.


نخستین نشست مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه ،تولید و تکثیر آثار موسیقی بعداز ظهر سه شنبه 23 تیرماه با حضور اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و نمایندگان موسسات در سالن وزارت کشور برگزار شد.

در این مجال پس از صحبتهایی مبنی بر اهداف این مجمع صنفی، اعلام شد که پس از قرائت اساسنامه و تصویب مصوبات با نظارت نماینده وزارت کشور و هیئت رئیسه که به انتخاب مدیران حاضر در جلسه این مسولیت را برعهده گرفتند ، اقدام به رای گیری و اعلام نتایج خواهد شد.

در ابتدای این نشست هیات موسس مجمع با بیان اینکه از بدو ورودشان به این پیشه در فکر منسجم کردن این حرفه و همچنین احقاق حق حقوق صنفی ناشران و تهیه کننده گان اثار شنیداری بوده اند ، این موضوع را مطرح کردند که تقریبا بعد 25 سال با تلاش شبانه روزی اعضای هیات موسس در مدت 6 سال اخیر به طور جدی و مستمر بر این امر تلاش کرده اند. تا با ثبت مجمع در خانه احزاب وزارت کشور و تاسیس مجمع صنفی اثار شنیداری بتوانند برخی از مشکلات تهیه کنندگان و ناشران اثار شنیداری رو برطرف و نسبت به رفع مشکلات بپردازند.

در ادامه این نشست رسمی و با حضور نماینده محترم وزارت کشور، توضیحاتی در باره روند این جلسه (قرائت مصوبات و رای گیری در مورد تصویب ها که شامل تعیین روزنامه ی به منظور پوشش خبری و پرداخت حق عضویت و.. ) و رای گیری ارائه شد.

پس از قرائت و تصویب اساسنامه، و تعیین روزنامه رسمی کشور (روزنامه حمایت) جهت درج اگهی های قانونی، و نیز نحوه جذب اعضا و تعیین مبلغ حق عضویت سالانه، رای گیری انجام و سپس با شمارش ارا هیات رییسه مجمع با حضور نماینده قانونی وزارت کشور ،شمارش و «بابک چمن آرا» با بالاترین رای و بعد آن «محسن رجب پور»، «رامین صدیقی»، «مهدی کاشی» و «امیرعباس ستایشگر» بیشترین رای را کسب و به عنوان اولین هئیت مدیره مجمع ناشران انتخاب شدند.

همچنین صدرالدین حسین خانی و عاصمه فندرسکی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این صنف منصوب شدند. در ادامه «علی عزیزی» به عنوان بازرس اصلی و سید افشین معصومی بعنوان بازرس علی البدل برای مدت ٣ سال انتخاب شدند.

 

منبع: ریتم نو
انتهای پیام/

 

در ادامه میتوانید عکسهای ” امین باقری ” رو ببینید
تقویم هنری ادامه