ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

«اولین نگاه» در سبک پاپ-راک منتشر شد

ریتم نو - از چند روز پیش زمزمه‌های انتشار اولین آلبوم رسمی سعید علیپوریان با نام اولین نگاه به گوش رسید و درنهایت روز گذشته این آلبوم در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت.
photo_2016-07-11_00-18-52

اولین نگاه سیزده قطعه دارد و سعید علیپوریان این آلبوم را با همکاری بهنام شهرکی که حضور موفقی در آلبوم جدید رضا یزدانی داشته و آتیلا کاظمیان تهیه‌کرده است. علیپوریان از ترانه‌های سروده خود در این آلبوم استفاده کرده اما از میان این سیزده قطعه، ترانه «کنار تو» سروده حامد صمغ آبادی است.


سعید علیپوریان با نوازندگان حرفه‌ای و مشهور کشور در تولید این آلبوم استفاده کرده است که می‌توان از میان آن‌ها به نیما رمضان، مسعود همایونی، فرزاد فخرالدینی، بابک شهرکی، هومن نامداری، حسن فرهانی، حسین شریفی، محمد اسدی، شروین شهبازی اشاره کرد. گفتنی است عکس‌ها و طراحی هنری کاور را وحید فرجی انجام داده است.


قبلاً هم در رسانه‌های مختلف عنوان شده بود که آلبوم « شعر،قهوه،گیتار» که شامل هجده قطعه دکلمه از سعید علیپوریان است در یک سی دی مجزا همراه این آلبوم خواهد بود و همین اتفاق هم افتاد. مخاطبین موسیقی با خرید آلبوم «اولین نگاه» می‌توانند آلبوم « شعر،قهوه،گیتار» را نیز به‌عنوان هدیه دریافت کنند.


سعید علیپوریان در تازه‌ترین مصاحبه خود عنوان کرد: « پنج هزار نسخه از آلبوم تکثیر کرده‌ایم که می‌دانیم کم است اما موضوع این است که این اولین آلبوم من است و همه هزینه‌ها را خودم انجام داده‌ام و نمی‌خواستم با تکثیر زیاد سی دی ریسک کنیم. در تهران و کرج آلبوم را پخش کرده‌ایم و آنچه باقی خواهد ماند را به شهرستان‌ها می‌فرستیم. رونمایی آلبوم جمعه ساعت یازده در شهر کتاب ابن‌سینا واقع در شهرک غرب برگزار خواهد شد و چند روز بعد از رونمایی، در یک فضای کاملاً تخصصی برای اهالی رسانه، نشست مطبوعاتی این آلبوم برگزار خواهد شد.


گفتنی است می‌توانید آلبوم «شعر قهوه گیتار» را از اینجا و آلبوم «اولین نگاه» را از اینجا به‌صورت قانونی دانلود کنید و بشنوید.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه