ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

ایستگاه در نیاوران به روی صحنه می رود

ریتم نو - ارکستر گروه ایستگاه به رهبری رضا فانید نوزده‌ تیرماه تعدادی از آثار ماندگار موزیک سینمای ایران و جهان را در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران  به روی صحنه خواهد برد.

ایستگاه





به گزارش ریتم نو به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران؛ گروه ایستگاه در این کنسرت به سرپرستی و خوانندگی مهدی نوروزی ، به اجرای موسیقی فیلم‌های سینمایی چون «شیندرز لیست »، «رکوییم » و « رضا موتوری»خواهد پرداخت.


مهدی نوروزی خواننده این گروه در این خصوص بیان داشت:اساس کار ارکستر ایستگاه، اجرای موسیقی فیلم است و دلیل آن‌هم علاقه مشترکی است که اعضای گروه به موسیقی و سینما دارند و این نقطه پیوند ذهن و سلیقه اعضا محسوب می‌شود.


وی در ادامه افزود:قطعاتی برای اجرا انتخاب کرده‌ایم که هم به لحاظ موسیقایی حائز ارزش باشند و هم به فیلم‌هایی تعلق داشته باشند که در سینما حرفی برای گفتن داشته‌اند. درواقع موسیقی آثار قوی و به‌یادماندنی سینمای  ایران و جهان را در این کنسرت اجرا می‌کنیم.


نوروزی که مدرس آواز در کنسرواتوار تهران است در ادامه گفت:تعداد قطعات این اجرا 17 قطعه خواهد بود که همراه با اجرای موسیقی  بخشی از همان فیلم نیز به نمایش درخواهد آمد. زیرا برای مخاطب ایرانی موسیقی کلاسیک خسته‌کننده است، به همین دلیل میکسی از تصویر و صدا با این اجرا همراه خواهد بود.


نوروزی بابیان اینکه این گروه به‌زودی در ابوظبی و سوئد نیز اجرا خواهد داشت افزود :در این اجرا آثاری از آهنگسازانی چون مجید انتظامی ،بابک بیات ،کارل جنگیس اجرا خواهد شد ،که تنظیم این قطعات را نیز رضا فانید انجام داده است.


نوروزی همچنین معتقد است با همکاری مسئولین و در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر برای هنرمندان می‌توان به موفقیت‌های ارزشمندی دست‌یافت و در این خصوص می‌گوید: این گروه  از سال 90 کار خود را آغاز کرد ه است و از سال 93گروه به‌صورت ارکسترال به کار خود ادامه داده است، در این اجرا نیز اعضای گروه 40 نفر هستند که مدیریت ارکستر نیز به عهده گلناز گلزاری هست .


گفتنی است علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت  ایران کنسرت و یا  گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.



منبع: ریتم نو


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه