ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

ایمان پناهی«دراز رود» را منتشر می‌کند

ریتم نو - آلبوم موسیقی دراز رود به‌عنوان نخستین آلبوم رسمی ایمان پناهی منتشر می‌شود و در این هفته در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 


آلبوم «دراز رود» عنوان اولین آلبوم رسمی ایمان پناهی است که در این هفته منتشر می‌شود و پیش از ورود به بازار موسیقی با حضور بزرگان موسیقی محلی كشور بختیاری رونمایی می‌شود.


این آلبوم که قرار است ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه 18 بهمن‌ماه در فرهنگسرای شهرستان بروجن واقع در استان چهارمحال بختیاری  رونمایی شود ، دارای 8 قطعه است که  قطعات این آلبوم محلی را مهدی عالی ، آرمان موری احمدی ،بیژن حسینی و کامران بهرامی سروده‌اند. موسیقی و تنظیم این آلبوم بر عهده حمید توفیقی بروجنی است .


سول نشم ايل، هاي دايه دايه، دل زحمي،برگ چوگ، تكو تينا، كج بيقراري، گل سهر سر نگين و دراز رود عنوان قطعات این آلبوم محلی لری هستند.


کریم قربانی ، علی رحیمی ، پیام طونی ، مجید علیزاده ، بهمن فریادرس و...  نوازندگان این آلبوم را تشکیل می‌دهند. همچنین میکس و مسترینگ آن نیز توسط  منصور عامریان و پیام سوری انجام‌شده است.


عباس قنبری خدیوی از پژوهشگران و اساتید دانشگاه فرهنگيان تهران بزرگ است ،در مورد این آلبوم  طی یادداشتی آورده است: این آلبوم برگ زرینی برای موسیقی بختیاری است که با طرحی نو و شیوه‌ای زیبا کام جان را می‌نوازد.


وی در این یادداشت درباره ایمان پناهی  نوشته است: خواننده این آلبوم خلق این اثر را نوعی  ادای دین به موسیقی محلی و حفظ اصالت خود  می‌داند و امیدوار است که موردپسند عموم قرار بگیرد . بدین‌وسیله از همه دوستداران موسیقی دعوت به عمل می‌آید که در این مراسم رونمایی حضور نمایند و باعث دلگرمی هنرمندان این آلبوم محلی شوند.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه