ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

بارش «تگرگ» در سالن میلاد / هواداران میثم ابراهیمی منتظر آلبوم جدید باشند

ریتم نو – سومین کنسرت میثم ابراهیمی خواننده موسیقی پاپ کشور با اجرای قطعات آلبوم تگرگ شامگاه جمعه 15 مردادماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده مژده انتشار آلبوم جدید در آینده‌ای نزدیک را به هوادارانش داد.


در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن ، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان ، قطعه ریتمیک و پرانرژی «حالا حالا» را نواختند و سپس میثم ابراهیمی در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با تسلط کامل اجرا کرد.


پس از اجرای این قطعه ، ابراهیمی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : « خیلی خوشحالم که امشب اینجا هستید و می‌خواهیم در کنار هم خاطره سازی خوبی کنیم.»


ابراهیمی در ادامه  قطعات عشق ، منو نگاه کن ، اونم رفت ، عشقم ، ستاره بارون ، جدایی ، خسته‌ام ، حس تو ، خاطره ، خواهش ، دوست دارمت ، تگرگ ، یه ثانیه ، همیشه یکی هست ، شاید عاشقشم ، خودتم می دونی و برگ‌های ولگرد را اجرا کرد و شبی با یادماندنی را برای هواداران خود رقم زد.


کیوان فرشیدنیا (گیتار باس) ، رضا چشم شب (گیتار کلاسیک) ، علی حقیقی (گیتار الکتریک) ، مرسل وطنی (ساکسوفون) ، عرفان پاشا (ویولن) ، امین قیاسی (پرکاشن) ، علی پناهیان (درامز) ، پیمان محبت پور (کیبورد) و عماد لاریجانی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد و پیانو) اعضای ارکستر میثم ابراهیمی را تشکیل دادند.


پدر میثم ابراهیمی مهمان ویژه این کنسرت بود.همچنین سعید شهروز ، مسعود سعیدی ، علی مرادی ، زایا سلیمان ، بهنام صفاریان و همسرشان و مهندس کاشانی از جمله مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.


حواشی:


*هنگام معرفی سعید شهروز، میثم ابراهیمی یک قسمت از قطعه محبوب «غزلک» را بدون ارکستر اجرا کرد.


*در هنگام اجرای قطعه «عشقم»، ابراهیمی لحظاتی به نواختن پرکاشن پرداخت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


*بعد از اجرای قطعه «حس تو»، ابراهیمی گفت: «من سه یا چهار قطعه برای خدا خواندم و خیلی خوشحالم که به دل شما هم نشسته و لذت بردید.»


*در ادامه کنسرت ، ابراهیمی یک سوپرایز برای هوادارانش داشت و مژده انتشار آلبوم جدیدش را به هواداران داد و همچنین یک قسمت از یکی از قطعات این آلبوم را برای هوادارانش بدون ارکستر خواند.


*هنگام اجرای قطعه «عاشقتم شاید»، ابراهیمی از هوداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن های همراه خود ، سالن را ستاره بارون کنند.


*میثم ابراهیمی پس از معرفی پدرش که در سالن حضور داشت ، به پایین از استیج آمد و او را در آغوش گرفت و صحنه زیبایی را در سالن ایجاد کرد.


*در ادامه کنسرت به درخواست سعید شهروز ، قطعه «نبض» بدون ارکستر اجرا شد.همچنین قطعه «نارنجی» نیز به درخواست هواداران بدون ارکستر اجرا شد.


*در اواخر کنسرت ، قطعات «دوست دارمت» و «خاطره» مجدد اجرا شد.


گفتنی است ؛ این کنسرت به همت شرکت «آوای سگال پارس» به مدیریت اجرایی «علیرضا نصیری زاده» برگزار شد.






منبع : ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
عکس: امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۳
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
سلام عالی بود مرسی واقعا خوبه بود پدر آقای ابراهیمی اومده بودن
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
سلام عالی بود مرسی واقعا خوبه بود پدر آقای ابراهیمی اومده بودن
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
سلام عالی بود مرسی واقعا خوبه بود پدر آقای ابراهیمی اومده بودن
تقویم هنری ادامه