ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

بازگشت نریمان به استیج با «خاطره ها»/ استقبال فراوان از بلیت فروشی

ریتم نو: نریمان پس از چند سال دوری و با انتشار آلبوم «خاطره ها» بازگشت دوباره‌ای به عرصه‌ای موسیقی داشت و نخستین اجرای این آلبوم را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌برد تا با مخاطبان خود دیداری تازه کند.

 +گزارش تصویری از تمرین کنسرت نریمان





استقبال فراوان و فروش تمامی بلیت‌های کنسرت نریمان چند روز پیش از اجرا، خبر از بازگشت موفق وی می‌دهد آن‌هم درزمانی که استقبال از اجرای بسیاری از خوانندگان آن‌طور که بایدوشاید نبوده است.


این در حالی است که گروه آرپژ به سرپرستی «محسن افشار» نریمان را در این کنسرت همراهی و تمامی قطعات را با تنظیم جدید روی صحنه می‌برند و منتخبی از قطعات گذشته را به همراه قطعاتی از آلبوم «خاطره ها» اجرا می‌کنند.


همچنین قطعات محبوبی چون؛ نازنین ناز نکن، تک‌وتنها، آدمکا، بیا که باهم و ... نیز اجرا می‌شود.


محسن افشار سرپرست گروه آرپژ در خصوص این برنامه گفت: « به‌جرئت می‌توانم بگویم بعد از سه، چهار سال این اولین اجرایی است که زمان زیادی برای بالا رفتن کیفیت آن گذاشتیم و قطعاً کنسرت خوبی را خواهیم داشت.»


تنظیم قطعات برای ارکستر توسط «مجید کاشانیان» نوازنده کیبورد انجام‌شده و بردیا یادگاری (پرکاشن)، مجتبی کشاورز (گیتار باس)، علی حقیقی (گیتار الکتریک)، محمد عارف (گیتار کلاسیک)، حسین شریفی (ترومبون)، حسن فراهانی (ترومپت) و بنیامین بیانی (ساکسیفون) اعضای ارکستر گروه آرپژ را به سرپرستی «محسن افشار» نوازنده درامز تشکیل می‌دهند.


کنسرت تهران نریمان روز 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری ندای چنگ و به تهیه‌کنندگی دکتر ایمان عابد و میثم طاهر پور برگزار می‌شود.


تیم خبری «ریتم نو» سری به آخرین شب تمرین نریمان زد و شما می‌توانید در ادامه بیننده چند سکانس از نگاه دوربین «امین باقری» باشید.


منبع: ریتم نو


نویسنده: مریم رفایی


عکس: امین باقری



برچسب ها: کنسرت نریمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه