ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵

برج میلاد میزبان کنسرت‌های نوروزی خواهد بود

ریتم نو – فروردین سال 96 برج میلاد تهران میزبان کنسرت‌های نوروزی خواهد بود و گروه پالت، گروه رستاک و رضا صادقی در این سالن روی صحنه خواهند رفت.


این اجراها به همت موسسه فرهنگی هنری آوای هنر برگزار می‌شود و از 3 فروردین‌ماه سال 96 میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.


طبق اعلام روابط عمومی آوای هنر؛ در روز ۳ و تمدید ۹ فروردین، گروه موسیقی رستاک به اجرای قطعاتی از آلبوم سرنای نوروز و آلبوم جدید خود، میان خورشیدهای همیشه خواهد پرداخت.


گروه پالت نیز از آلبوم جدید خود، تمام ناتمام که پس از نشر آن در اسفندماه مورد استقبال علاقه‌مندان قرارگرفته و همچنین با اجرای قطعاتی از آلبوم‌های قبلی خود در روز ۴ و تمدید ۱۵ فروردین میزبان هواداران خود خواهد بود.


گروه مشکی پوشان، رضا صادقی نیز در روز ۱۰ فروردین به اجرای کنسرت خواهند پرداخت که اجراهای بعدی خود را به پس از انتشار آلبوم جدید خود در اردیبهشت سال جاری، بانام یعنی درد، در خردادماه سال جاری موکول نموده است. این آلبوم که با تفاوت‌هایی نسبت به آلبوم‌های قبلی ایشان تهیه‌شده است، علاقه‌مندان موسیقی ایشان را غافلگیر خواهد کرد که در این خصوص اخبار تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد.


گفتنی است، علاقه‌مندان این اجراهای نوروزی می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی wwww.84200.ir بلیت کنسرت موردنظر را تهیه فرمایند.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه