ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

برنامه کامل کنسرت‌های پایتخت تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز سال 1396 ، کنسرت‌های متعددی در سبک‌های گوناگون موسیقی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
 


به گزارش ریتم نو؛ کنسرت‌های متنوعی در یک ماه آینده برگزار خواهد شد و آواز هنرمندان در سالن‌های شهر کوک می‌شود و تالار وحدت ، فرهنگسرای نیاوران ، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و برج میلاد میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان به موسیقی خواهد بود؛ هرچند خوانندگان پاپ سهم زیادی در برنامه این اجراها دارند.در ادامه برنامه کامل کنسرت‌های مشخص نشده تا امروز را همراه با اطلاعات تکمیلی ، خواهید خواند.



«حامد همایون» در برج میلاد به روی صحنه می‌رود


تازه‌ترین کنسرت حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان ، در تاریخ‌های 4 ، 5 و 11اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.


حامد همایون که پس از انتشار آلبوم «دوباره عشق» در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است ، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ‌های 4 ، 5 و 11 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند.


همایون در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم «دوباره عشق» به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ تازه‌ترین کنسرت حامد همایون ، به همت موسسه «ترانه شرقی» به مدیریت «محسن رجب پور» در تاریخ‌های 4 ، 5 و 11 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (ساعت 18:30 و 22) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سامانه www.3670.ir مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 30 الی 140 هزار تومان



کنسرت «کیهان کلهر» در تالار وحدت برگزار می‌شود


کنسرت موسیقی «پردگیان باغ سکوت» موسیقی‌دان ایرانی و بین‌المللی «کیهان کلهر» ، در تاریخ‌های 5 و 6 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در تالار وحدت برگزار می‌شود.


کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده سرشناس ایرانی در ادامه تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت» ، با همراهی جمعی از نوازندگان توانا و شناخته‌شده موسیقی کشورمان ، در تاریخ‌های 5 و 6 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.


در این کنسرت همچون اجراهای گذشته ، نوید افقه (تنبک و سازهای کوبه‌ای) ، علی بهرامی فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) ، نوازندگی و آواز کیهان کلهر را همراهی می‌کنند.


تور کنسرت‌های «پردگیان باغ سکوت» از اردیبهشت‌ماه 96 آغاز شد و شهرهای یزد ، کرمانشاه ، خرم آباد ، شیراز ، بوشهر ، اهواز ، بندرعباس ، اردبیل ، تبریز ، رشت ، ساری ، گنبد کاووس ، همدان ، ایلام ، سنندج ، کرمان ، زاهدان ، بیرجند ، تربت حیدریه ، خرمشهر و اصفهان سال گذشته ، میزبان این موسیقی‌دان و نوازندگان گروه «راح روح» بودند.


گفتنی است ؛ کنسرت کیهان کلهر ، در تاریخ‌های 5 و 6 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 21:30) در تالار وحدت برگزار می‌شود.



«محسن یگانه» در برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه می‌رود


کنسرت محسن یگانه خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان در تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه و در تاریخ‌های 6 ، 7 و 16 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و این خواننده در کمتر از دو هفته 8 سانس در تهران به روی صحنه می‌رود.


محسن یگانه که در جشنواره نوروزی برج میلاد تهران در تاریخ‌های 6 ، 7 و 8 فروردین‌ماه و در یک سانس به روی صحنه رفت ، این بار در تاریخ‌های 5 ، 6 ، 7 و 16 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در تهران به روی صحنه خواهد رفت تا در عرصه اجرای زنده ، یکی از پرکارترین خوانندگان پاپ در سه ماه نخست سال لقب بگیرد.


یگانه در این کنسرت‌ها گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود را به همراه چند تک آهنگ خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت محسن یگانه به همت شرکت «آوای فروهر» به مدیریت «محمدجواد حاتم پور» ، در تاریخ سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (ساعت 19 و 22:15) و همچنین در تاریخ‌های 6 ، 7 و 16 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (ساعت 18 و 21:30) در برج میلاد برگزار می‌شود.



گروه «گره» در برج آزادی به روی صحنه می‌رود


کنسرت گروه موسیقی «گره» به سرپرستی شهروز ابو ترابی گودرزی که قرار بود در تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در برج آزادی برگزار شود ، به دلیل استقبال کم‌نظیر مخاطبان و فروش بلیت‌ها در کمتر از 40 دقیقه ، برای روز 8 اردیبهشت نیز تمدید شد.


گروه موسیقی «گره» ازجمله گروه‌های تازه تأسیس موسیقی است که در سبک راک فعالیت می‌کند و باگذشت مدت کمی از فعالیت خود هواداران بسیاری را به خود جذب کرده است.


این گروه در اجرای پیش روی خود به‌جز دو قطعه که از ساخته‌های خودشان است ، قطعاتی از گروه‌ها و هنرمندانی چون Theater Dream ، Andy Timmons ، AC/DC ، Metallica ، Scorpions ، Megadeth و... را نیز به سبک خودشان کاور می‌کنند.


آن‌ها در کنار کاور کردن قطعات معروف راک تاریخ جهان ، قطعات اورجینال خود را هم می‌سازند و قرار است این قطعات را به شکل یک آلبوم منتشر کنند.


شهروز گودرزی و هادی کیانی (خواننده) ، سهیل زرین کلک (گیتار) ، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک) ، محمد نیک (گیتار باس) ، نوید رهبر (کیبورد) و بهزاد اشعاریی (درامز) اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.


گفتنی است ؛ کنسرت گروه موسیقی «گره» به سرپرستی شهروز ابو ترابی گودرزی و خوانندگی هادی کیانی و شهروز گودرزی ، در تاریخ‌های 5 و 8 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 20:30) در برج آزادی برگزار می‌شود.



کنسرت بهاره گروه «سون» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود


جدیدترین کنسرت گروه «سون» در تاریخ 7 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و این گروه برای نخستین بار در سال جدید میزبان هواداران خود در پایتخت خواهند بود.


گروه «سون» که در جشنواره نوروزی «نور» در تاریخ 9 فروردین به روی صحنه رفت ، این بار در تاریخ 7 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌روند.


گروه موسیقی «سون» که در تدارک تولید آلبوم جدید خود و همچنین برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور هستند ، در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستداران خود اجرا خواهند کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت گروه موسیقی «سون» به خوانندگی آرش قنادی ، به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» ، در تاریخ 7 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (ساعت 18:30 و 21:30)  در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 50 الی 140 هزار تومان



کنسرت گروه «چارتار» در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود


تازه‌ترین کنسرت گروه پرطرفدار «چارتار» ، در تاریخ 7 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود و این گروه پس از مدت‌ها دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت خواهد داشت.


گروه «چارتار» که هم‌اکنون در تدارک تولید جدیدترین آلبوم خود و همچنین برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است ، تازه‌ترین کنسرت خود در تاریخ 7 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌کند.


چارتار در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


آرمان گرشاسبی (خواننده) ، آرش فتحی (آهنگساز) ، آئین احمدی فر (تنظیم‌کننده) و احسان حائری (ترانه‌سرا) اعضای گروه چارتار را تشکیل می‌دهند.


گفتنی است ؛ تازه‌ترین کسرت گروه «چارتار» ، در تاریخ 7 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت و رزرو بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سامانه www.tik8.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 50 الی 140 هزار تومان



گروه لهستانی «پارتیزانت» در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود


کنسرت راک گروه لهستانی «پارتیزانت» برای نخستین بار در کشور در تاریخ‌های 8 و 9 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در تالار وحدت برگزار می‌شود.


پارتیزانت شروع فعالیت‌های هنری‌اش را مدیون گروه Legendary Jam می‌داند.کلیشه ادبی و موسیقی او به دوستش Ryska Riedla برمی‌گردد.گیتاریست این گروه از سال 1991 به مدت 3 سال کنسرت‌های سلو اجرا کرده و همچنین اجراهایی به‌عنوان مهمان با آکاردئون ، هارمونیکا ، پرکاشن و سازهای آکوستیک همراهی کرده است.


او همچنین از تکنیک خاص و دشوار تپینگ دو دستی (صدایی که از ضربه انگشت به سیم ایجاد می‌شود) استفاده می‌کند.وی همچنین با غول‌های موسیقی ازجمله Joe Steve Lukather ، Al Di Meola ، Satriani و Tommy Emmanuel اجرا داشته است.


گفتنی است ؛ کنسرت راک گروه لهستانی «پارتیزانت» ، در تاریخ‌های 8 و 9 اردیبهشت‌ماه و به همت موسسه فرهنگی هنری خانه هنر جوان و در یک سانس (ساعت 18) در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 30 الی 100 هزار تومان



دومین کنسرت رسمی «رستاک حلاج» در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود


دومین کنسرت رسمی رستاک حلاج خواننده موسیقی پاپ کشورمان به رهبری فیروز ویسانلو ، در تاریخ 8 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و این خواننده برای دومین بار میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


رستاک حلاج که در واپسین روزهای پاییز 95 نخستین کنسرت رسمی خود را در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد ، دومین کنسرت خود را در تاریخ 8 اردیبهشت‌ماه و این بار در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و به رهبری فیروز ویسانلو به روی صحنه خواهد برد.


حلاج در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم «پاییز سال بعد» به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ دومین کنسرت رستاک حلاج به تهیه‌کنندگی شرکت «آوای باران» به مدیریت «منوچهر حسنی» در روز جمعه 8 اردیبهشت‌ماه در یک سانس (ساعت 21:30) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 40 الی 130 هزار تومان



گروه موسیقی «نیوش» در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود


تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی «نیوش» به خوانندگی سروش قهرمانلو و سرپرستی آرش قهرمانلو ، در تاریخ 8 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.


گروه موسیقی «نیوش» که بهمن‌ماه سال 94 نخستین آلبوم مستقل خود بانام «کینه» را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد ، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ 8 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کند و این گروه دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت خواهد داشت.


گروه موسیقی «نیوش» در این کنسرت قطعات شوریده با شعر مولانا ، شهریار جان با شعر مولانا و عماد خراسانی ، صدای قلب با شعر گروس عبدالملکیان ، انار نخل خنده با شعر حافظ ایمانی و فقطه بیگاهان با هم نوازی قلم خوشنویسی و ساز را برای دوستداران خود اجرا خواهد کرد.


سروش قهرمانلو (خواننده و نوازنده سه تار و سه تار الکتریک) ، کیکاووس مختاری (رهبر ارکستر ، تنظیم‌کننده ، نوازنده پیانو و سینتی سایزر) و آرش قهرمانلو (سرپرست گروه و افکتور صدای قلم خوشنویسی) اعضای این گروه را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.


گفتنی است ؛ کنسرت گروه موسیقی «نیوش» به خوانندگی سروش قهرمانلو و سرپرستی آرش قهرمانلو ، در تاریخ 8 اردیبهشت و در یک سانس (ساعت 21) در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 60 الی 80 هزار تومان



«سالار عقیلی» در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود


تازه‌ترین کنسرت سالار عقیلی خواننده مطرح موسیقی اصیل ایرانی ، در تاریخ‌های 8 ، 9 ، 10 و 11 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در تالار وحدت برگزار می‌شود.


سالار عقیلی پس از چند اجرا در اواخر سال 95 در برج میلاد ، در تاریخ‌های 8 ، 9 ، 10 و 11 اردیبهشت‌ماه با همراهی ارکستر «راز و نیاز» و در یک سانس در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.


عقیلی در این کنسرت گلچینی از قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت سالار عقیلی به همراه ارکستر «راز و نیاز» ، به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» و تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» ، در تاریخ‌های 8 ، 9 ، 10 و 11 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 21:30) در تالار وحدت برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 40 الی 120 هزار تومان



محمد علیزاده با «گفتم نرو» به روی صحنه می‌رود


تازه‌ترین کنسرت محمد علیزاده خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان در تاریخ‌های 9 ، 10 ، 11 و 12 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


محمد علیزاده که در تاریخ‌های 16 ، 17 و 18 فروردین‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت ، تازه‌ترین کنسرت خود را این بار در تاریخ‌های 9 ، 10 ، 11 و 12 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد برد.


محمد علیزاده که اواخر دی‌ماه 95 جدیدترین آلبوم خود بانام «گفتم نرو» را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد ، در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت محمد علیزاده به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» و تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» ، در تاریخ‌های 9 ، 10 ، 11 و 12 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (ساعت 19 و 22:15) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 45 الی 130 هزار تومان



کنسرت گروه «پالت» تمدید شد


کنسرت گروه موسیقی تلفیقی «پالت» که در جشنواره نوروزی برج میلاد تهران در تاریخ 4 فروردین‌ماه برگزار شد ، با توجه به استقبال هواداران برای یک‌شب دیگر تمدید شد و این گروه در تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود.


گروه پالت که پس از انتشار آلبوم «تمام ناتمام» در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است ، در تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود و برای دومین بار در سال جدید میزبان دوستداران خود در پایتخت خواهد بود.


پالت در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای هواداران خود اجرا خواهد کرد.


امید نعمتی (خواننده) ، روزبه اسفندارمز (کلارینت ، ساکسوفن) ، مهیار طهماسبی (ویولن‌سل) ، داریوش آذر (کنترباس) و حسام محمدی (پرکاشن) اعضای گروه پالت را تشکیل می‌دهند.


گفتنی است ؛ کنسرت گروه موسیقی «پالت» به خوانندگی امید نعمتی ، در یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (18 و 21:30) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سامانه www.84200.ir مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 50 الی 130 هزار تومان



«محمد معتمدی» بار دیگر «کویر» را به روی صحنه می برد


محمد معتمدی خواننده موسیقی اصیل ایرانی در آستانه بیستمین سال فعالیت هنری خود ، در تاریخ‌های 10 و 20 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود و دور تازه کنسرت‌های «کویر» را برگزار می‌کند.


در این اجراها که به‌نوعی تمدید کنسرت «کویر» این خواننده و گروهش در هفته‌های پایانی سال گذشته است ، قطعات منتخب محمد معتمدی به آهنگسازی تعدادی از بزرگان موسیقی کشور که طی دوران فعالیتی این هنرمند که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده ، در دو بخش اجرا خواهد شد.برگزاری این کنسرت در حالی است که معتمدی بیستمین سال فعالیت خود در عرصه موسیقی را آغاز می‌کند.وی سال 76 اولین کنسرت رسمی خود را با استاد زیدالله طلوعی نوازنده پیشکسوت تار و سه تار برگزار کرد.


«کویر» با ترانه و آهنگسازی محمد معتمدی ، «شکنم ساغر» به آهنگسازی پرویز یاحقی ، «به یاد صیاد» به آهنگسازی جواد لشگری ، «بیا» به آهنگسازی حبیب‌الله بدیعی ، «چون مرده شوم» ، «پرواز» به آهنگسازی محمد معتمدی ، «امید جانم» به آهنگسازی علی تجویدی ، «به نگاهم بنگر» به آهنگسازی پرویز یاحقی و «رفته ز دل» به آهنگسازی امیرمهدی مقدم ازجمله قطعاتی هستند که در این مجموعه کنسرت‌ها برای مخاطبان اجرا می‌شود.


امیرمهدی مقدم (تنظیم‌کننده ، رهبر ارکستر و نوازنده عود) ، داود اسلفی (پیانو) ، پویان جمشیدی (پرکاشن) ، مسیح مردی‌ها (ویولن‌سل) و احمد محمدیان (کلارینت ، دودوک) اعضای ارکستر محمد معتمدی را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.


گفتنی است ؛ کنسرت محمد معتمدی ، در تاریخ 10 اردیبهشت و در یک سانس (ساعت 18) و همچنین 20 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 21:30) در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سامانه www.84200.ir مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 50 الی 100 هزار تومان



«بابک جهانبخش» حال خوبش را به برج میلاد می برد


تازه‌ترین کنسرت بابک جهانبخش خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان به رهبری رضا تاجبخش ، در تاریخ‌های 12 و 13 اردیبهشت‌ماه و در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و این خواننده برای نخستین بار در سال 96 میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


بابک جهانبخش که پس از موفقیت‌های آلبوم «حالم خوبه» در حال برگزاری تور کنسرت‌های در تهران و شهرهای مختلف کشور است ، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ‌های 12 و 13 اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و به رهبری رضا تاجبخش به روی صحنه خواهد برد.


جهانبخش در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد و طبق گفته این خواننده قرار است در این کنسرت تعدادی از قطعات قدیمی و خاطره‌انگیز نیز اجرا شود.


گفتنی است ؛ تازه‌ترین کنسرت بابک جهانبخش در تاریخ‌های 12 و 13 اردیبهشت‌ماه و به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت اکسیر کنسرت به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 40 الی 150 هزار تومان



گروه «دال» به قطعات جدید در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود


اولین کنسرت گروه موسیقی «دال» در سال 96 ، در تاریخ‌های 13 و 14 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.


هواداران گروه «دال» پیش از برگزاری این کنسرت باید منتظر تک آهنگ جدید باشند.جدیدترین اثر آن‌ها اردیبهشت‌ماه و پیش از برگزاری کنسرت در فضای مجازی منتشر خواهد شد.البته این گروه سال 95 و آخرین فصل آن را با تک آهنگ «فصل آخر» به پایان رساند.


اثری که برداشت متفاوتی از شعر و ملودی قطعه «گنجشکک اشی مشی» بود و به همین دلیل بازتاب‌های گوناگونی در فضای مجازی داشت و موردتوجه دوستداران دال هم قرار گرفت.از سوی دیگر کنسرت آینده گروه دال با کارگردانی و اتفاقات بصری جدید روی صحنه می‌رود که رضا موسوی کارگردانی این کنسرت را بر عهده خواهد داشت و او به همراه تیم اجرایی‌اش این روزها در حال برنامه‌ریزی طراحی دکور و جزئیات این برنامه است.


امین هدایتی (خواننده) ، شایان شکرابی (آهنگساز و نوازنده پیانو) ، غزل مهدوی (ترانه‌سرا) ، میلاد سعدی (سازهای کوبه‌ای) ، یزدان بهمنی (هنگ درام ، هپی درام و سازهای کوبه‌ای) ، آرش آذر (دودوک و بالابان) ، مهرداد عالمی (ویولن‌سل) ، میلاد عالمی (ویولن) و فرشاد رضایی (گیتار باس) اعضای گروه دال را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.


گفتنی است ؛ تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی «دال» ، در تاریخ‌های 13 و 14 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 21:30) در تالار وحدت برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 40 الی 110 هزار تومان



«اشوان» در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه می‌رود


تازه‌ترین کنسرت اشوان خواننده جوان و مطرح موسیقی پاپ کشورمان ، در تاریخ 13 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و این خواننده برای نخستین بار در سال جدید میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


اشوان که در حال تدارک تولید نخستین آلبوم خود بانام «بهت مریضم» است ، در تاریخ 13 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود و دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت خواهد داشت.


اشوان در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت اشوان به همت موسسه آوای دوران به مدیریت خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» ، در تاریخ 13 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (ساعت 18:30 و 21:30) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 50 الی 140 هزار تومان



تازه‌ترین کنسرت «محمدرضا گلزار» در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود


تازه‌ترین کنسرت محمدرضا گلزار خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و این خواننده برای نخستین بار در سال جدید میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


این بازیگر مطرح کشور که اواخر اسفندماه 95 برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت ، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد برد تا برای دومین بار میزبان هواداران خود در پایتخت باشد.


گلزار در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت محمدرضا گلزار به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» ، در تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (ساعت 19 و 22) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت اکسیر کنسرت به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 40 الی 140 هزار تومان



«علی زندوکیلی» با اجرای قطعات آلبوم «رویای بی تکرار» به روی صحنه می‌رود


تازه‌ترین کنسرت علی زندوکیلی خواننده موسیقی تلفیقی کشورمان به همراه گروه زند ، در تاریخ‌های 18 و 22 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و این خواننده برای نخستین بار در سال 96 میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


علی زندوکیلی که پس از انتشار آلبوم «رویای بی تکرار» در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است ، در تاریخ‌های 18 و 22 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود.


­زندوکیلی در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم­های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


سینا علم (کمانچه) ، شایان ریاحی و افشین بابایی (سازهای کوبه‌ای) ، امید غفاریان خرم (پیانو) ، سحاب علم (تار) و رامتین اتابکی (گیتار باس) اعضای گروه زند را تشکیل می‌دهند.


گفتنی است­ ؛ تازه‌ترین کنسرت علی زندوکیلی در تاریخ‌های 18 و 22 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (ساعت 18:30 و 21:30) و به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سامانه www.tik8.com مراجعه نمایند.ضمن اینکه مجوز و برگزاری کنسرت نیز توسط شرکت فرهنگی هنری «نای و نی» به مدیریت «مهدی کاشی» انجام می‌شود.‌


قیمت بلیت : 50 الی 130 هزار تومان



«امید جهان» در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه می‌رود


تازه‌ترین کنسرت امید جهان خواننده جنوبی موسیقی پاپ کشورمان ، در تاریخ 19 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


امید جهان که پس از موفقیت‌های آلبوم «صددرصد» در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است ، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ 19 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می برد تا دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشته باشد.


جهان در این کنسرت گلچینی از قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت امید جهان ، به همت شرکت «سُل فا» به مدیریت مجید طوسی در تاریخ 19 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 21) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


قیمت بلیت : 40 الی 120 هزار تومان



سورپرایز بزرگ «کاوه آفاق» برای پایتخت‌نشینان


تازه‌ترین کنسرت کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ-راک کشورمان ، در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود و این خواننده برای نخستین بار در سال جدید میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


کاوه آفاق که پس از موفقیت‌های آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است ، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.


آفاق در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.ضمن اینکه بنا بر گفته این خواننده ، هواداران منتظر یک فوق سورپرایز باشند و باید منتظر ماند و دید این سورپرایز بزرگ کاوه آفاق چه خواهد بود.


گفتنی است ؛ تازه‌ترین کنسرت کاوه آفاق در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه و در دو سانس (ساعت 19 و 22) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانیwww.iranconcert.com  مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 45 الی 140 هزار تومان



«رحیم شهریاری» موسیقی آذری را در برج میلاد تهران طنین‌انداز می‌کند


تازه‌ترین کنسرت رحیم شهریاری در تاریخ‌های 20 و 21 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.


این خواننده آذری‌زبان کشورمان قرار است در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود را برای دوستدارانش اجرا کند.


گفتنی است ؛ تازه‌ترین کنسرت رحیم شهریاری به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» ، در تاریخ‌های 20 و 21 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 21:30) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 40 الی 130 هزار تومان



کنسرت «سیمین غانم» در تالار وحدت برگزار می‌شود


سیمین غانم در تازه‌ترین کنسرت خود در تاریخ‌های 21 ، 22 و 28 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در تالار وحدت از بانوان علاقه‌مند به موسیقی پذیرایی خواهد کرد.


خالق قطعه جاودانه «گل گلدون من» در این کنسرت همراه با گروهش متشکل از فروغ فضلی (پیانو) ، آزاده شمس (ویولن) ، نیلوفر ابراهیمی (فلوت) ، آرمینا جعفری (درامز) و سارا احمدی (دف) روی صحنه خواهد رفت.


غانم معمولا کنسرت‌هایش را با قطعه ای در مدح امام علی (ع) آغاز می‌کند که این قطعه در کنسرت اردیبهشت نیز اجرا خواهد شد.وی همچنین در کنار اجرای چند قطعه ماندگار و قدیمی خود همچون «گل گلدون» ، «مرد من» ، «سیب» ، «آسمان آبی» ، «حلقه» ، «گل پامچال» و «بی قرار» ، چند اثر جدید نیز از ساخته‌های خودش و همچنین یک قطعه محلی را برای بانوان می‌خواند.


گفتنی است ؛ کنسرت سیمین غانم به همت موسسه خیریه «فیروزنیا» ، در تاریخ‌های 21 ، 22 و 28 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 14:30) در تالار وحدت برگزار خواهد شد و بخشی از درآمد کنسرت نیز به این موسسه اختصاص داده خواهد شد.


 


عاشقانه‌های «حمید حامی» در تالار وحدت طنین‌انداز می‌شود


تازه‌ترین کنسرت حمید حامی خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان ، در تاریخ‌های 24 و 25 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در تالار وحدت برگزار می‌شود و این خواننده برای نخستین بار در سال جدید میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


حمید حامی که اوایل اسفندماه سال گذشته در دو شب در تالار وحدت به روی صحنه رفت ، این بار در تاریخ‌های 24 و 25 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس در همین سالن میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


حامی در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت حمید حامی در تاریخ‌های 24 و 25 اردیبهشت‌ماه و در یک سانس (ساعت 21:30) در تالار وحدت برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 50 الی 130 هزار تومان



مهدی یراحی با «آینه قدی» در برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود


تازه‌ترین کنسرت مهدی یراحی خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان ، در تاریخ 1 خردادماه و در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و این خواننده برای دومین بار قطعات آلبوم آینه قدی را برای هواداران خود در پایتخت اجرا خواهد کرد.


مهدی یراحی که پس از انتشار آلبوم «آینه قدی» در حال برگزاری تور کنسرت‌های در شهرهای مختلف کشور است ، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ 1 خردادماه و این بار در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه می برد.


یراحی در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت مهدی یراحی به همت شرکت «رویال هنر» و به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» ، در تاریخ 1 خردادماه و در دو سانس (ساعت 18:30 و 21:30) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 35 الی 140 هزار تومان



فریدون آسرایی «عشق یعنی» را این بار به برج میلاد می برد


تازه‌ترین کنسرت فریدون آسرایی خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان ، در تاریخ 2 خردادماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.


فریدون آسرایی که در تدارک تولید جدیدترین آلبوم خود است ، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ 2 خردادماه و در دو سانس و این بار در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه خواهد برد و این خواننده برای نخستین بار قطعات آلبوم «عشق یعنی» را در برج میلاد اجرا خواهد کرد.


آسرایی در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ تازه‌ترین کنسرت فریدون آسرایی به همت شرکت «رویال هنر» و به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» در دو سانس (ساعت 18:30 و 21:30) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 35 الی 140 هزار تومان



«مازیار فلاحی» با اجرای قطعات جدید در برج میلاد به روی صحنه می‌رود


تازه‌ترین کنسرت مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان ، در تاریخ 4 خردادماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و این خواننده برای دومین بار در سال جدید میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


مازیار فلاحی که در جشنواره نوروزی برج میلاد ، در تاریخ 5 فروردین و در یک سانس به روی صحنه رفت ، تازه‌ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات آلبوم جدید و قطعات فیلم «یادم تورا فراموش...» در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند.


فلاحی که هم‌اکنون در تدارک تولید جدیدترین آلبوم خود است ، در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت مازیار فلاحی به همت موسسه «آوای فروهر» به مدیریت «محمدجواد حاتم پور» ، در تاریخ 2 خردادماه و در دو سانس (18 و 21:30) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 40 الی 140 هزار تومان



کنسرت ده‌سالگی گروه «دارکوب» برگزار می‌شود


گروه موسیقی تلفیقی «دارکوب» پس از دو سال دوری از صحنه اجرای زنده ، در تاریخ 5 خردادماه و در دهمین سالگرد تأسیس این گروه ، در دو سانس و در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌رود.


گروه موسیقی «دارکوب» که در روزهای پایانی سال گذشته تک آهنگ «من دیوانه» را با حضور افتخاری احسان خواجه امیری و ترانه روزبه بمانی در فضای مجازی منتشر کرد ، در تاریخ 5 خردادماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت تا کنسرت «ده‌سالگی گروه دارکوب» را روی صحنه ببرد.


گروه دارکوب در سال 86 متشکل از همایون نصیری ، دارا دارایی ، امید حاجیلی ، بابک بروجردی و حبیب مفتاح بوشهری کار خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد.اولین آلبوم گروه به نام «دارکوب» در مردادماه 89 روانه بازار موسیقی کشور شد.حضور محمدرضا گلزار به‌عنوان نوازنده پرکاشن در ابتدای فعالیت‌های دارکوب موردتوجه توجه رسانه‌ها و مخاطبان قرار گرفت و لغو نخستین کنسرت گروه در تهران به دلایل مختلف ، حواشی زیادی را در ابتدای راه برای این گروه باعث شد.به‌مرور حضور مهران مدیری و حامد بهداد به‌عنوان خواننده در این گروه موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفت و کنسرت‌ها و آثار دارکوب با استقبال از سوی مخاطبان همراه شد.


گروه دارکوب در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد.


گفتنی است ؛ کنسرت ده‌سالگی گروه «دارکوب» ، در تاریخ 5 خردادماه و در دو سانس (ساعت 18:30 و 21:30) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


قیمت بلیت : 30 الی 150 هزار تومان



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه