ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

برگزاری مستر کلاس پیانو در شاهرود

ریتم نو: جان محمد خوب پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از برگزاری اولین مستر کلاس مستر کلاس پیانو در شاهرود و استان سمنان توسط  دکتر پویان آزاده  خبرداد.
photo_2016-05-03_10-07-51

به گزارش ریتم نو؛ جان محمد خوب پور رئیس اداره ، بیان کرد: به همت کانون موسیقی شاهرود نخستین مستر کلاس پیانوی استان سمنان توسط دکتر پویان آزاده درروز پنج شنبه 16 اردیبهشت ماه  ساعت 9 صبح در تالار بهمن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود  برگزارمی شود .


وی گفت : پویان آزاده  موسس و مدیر انستیوی پیانو و عضو هیات علمی دانشگاه هنر تهران بنا به دعوت کانون موسیقی شاهرود این مسترکلاس را برگزار خواهد کرد .


سرپرست کانون موسیقی شاهرود هم در رابطه با  مسترکلاس گفت : به جلسه یا جلسات آموزش جمعی گفته می شود  که توسط یک استاد برجسته موسیقی برگزار شده و هنرجویان سطح متوسط به بالا و پیشرفته به اجرای قطعات از قبل آماده شده خود می پردازند . عموما استاد نکات آموزشی (پداگوژیک)تکنیکی، کابری و پیشنهاداتی را برای بهبود کیفیت نوازندگی ارائه می دهد ، ویژگی برجسته مسترکلاس این است که افرادی که به شکل فعال مسترکلاس شرکت دارند و افرادی که به شکل ناظر (غیرفعال ) در مسترکلاس حضوردارند می توانند از نکات آموزشی ارائه شده استاد هنگام نواختن دیگر اعضاء فعال مسترکلاس بهره ببرند .  لازم به ذکر است علاقمندان  می توانند جهت شرکت و ثبت نام کلاس آموزشی با شماره 09127732278 تماس حاصل نمایند.


منبع: ریتم نو

برچسب ها: پویان آزاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه