ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۵

بری گیب پس از 32 سال آلبومی را منتشر خواهد کرد

ریتم نو: بری گیب ( Barry Gibb ) خواننده‌ی گروه بی جیز (Bee Gees) خبر انتشار آلبوم تک‌نفره‌اش بعد از 32 سال را تائید کرد.

ef440532db444e521ea07752e007f880cc6a40a1




گیب In The Now را پائیز منتشر خواهد کرد. این نخستین آلبوم وی است که تمامی جزئیاتش جدید به‌حساب می‌آیند و همچنین نخستین آلبوم وی پس از آلبوم Now Voyager محصول سال 1984 است. این خبر پس‌ازآن منتشر می‌شود که گیب به گروه کلدپلی (Coldplay) برای بازخوانی دو قطعه‌ی To Love Somebody و Stayin’ Alive در فستیوال گلستنبری ملحق شده بود.


In The Now نخستین آلبوم گیب پس از انتشار This Is Where I Came In توسط گروه Bee Gees در سال 2001 به‌حساب می‌آید. تهیه‌کنندگان آلبوم گیب و جان مارچنت (John Merchant) هستند, مارچنت تهیه‌کننده‌ی بزرگانی چون آر.کلی (R Kelly), باربرا سترایسند (Barbra Streisand) و لنی کرویتس (Lenny Kravitz) در کنار گروه Bee Gees بوده است. گروه نده ی این آلبوم همان گروهی است که در سری تورهای سال 2014 گیب را همراهی کرده بودند.


گیب می‌گوید: "این آلبوم برای من زویایی است که به حقیقت تبدیل شده و فصلی جدید در زندگی‌ام است. همیشه آرزو داشتم که Bee Gees با کلمبیا (کمپانی) و البته سونی کار کند، خیلی مشعوفم که این مسیر را یکبار دیگر با همچین انسان های خوبی شروع می کنم."



منبع: ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

برچسب ها: بری گیب Barry Gibb
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه