ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۴

بنیامین بهادری خوش درخشید/ تمدید کنسرت زمستانی

ریتم نو: بنیامین بهادری شب گذشته (ششم دی‌ماه) طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت تا آغازگر نخستین اجرای زمستانی خود در سال جاری باشد. این در حالی است که بنیامین با تغییراتی در اعضای ارکستر روی صحنه حاضر شد.




قطعه «حواسم به توئه» نخستین قطعه اجرایی بود تا بنیامین پس از خوش‌آمد گویی با معرفی قطعه دوم به سراغ اجرای «مدار» برود و با آهنگ خاطره‌انگیز «عاشق شدم» سومین قطعه خود را به پایان برساند.


بنیامین در ادامه قطعات «آهای تو»،«آشوب»،«صدای قلب تو»،«احساس عشق» و«هفته عشق»را به سمع و نظر حضار رساند.


 ترانه «محدودیت» نهمین انتخاب بنیامین برای اجرا بود تا در ادامه قطعاتی دیگری چون«لیلی در پاییز» و«دنیا دیگه مثله تو نداره» شنیدنی شوند.


«چند متر مکعب عشق» که یادآوری فیلمی با همین عنوان است با حس و حال عاشقانه‌ای اجرا که در ابتدای آن، ترانه قدیمی و نوستالژی «الهه ناز» زمزمه شد.


سپس بنیامین، «فرید احمدی» تنها شاعر و ترانه‌سرای کارهایش را معرفی کرد و اجرای قطعات «بی‌اعتنا» و«لکنت» رقم خورد.


بنیامین پس از معرفی اعضای ارکستر، قطعات «عشق داغ من»،«تظاهر»، «آدم آهنی»و«عشق در روز قیامت» را اجرا کرد.


اجرای قطعه «بارانا» با صحبت‌های کوتاه بنیامین همراه بود که معتقد بود هرکسی، عزیزی دارد و باید همیشه به یاد آن عزیز باشد و حداقل یک ترانه برای عزیز زندگی‌اش بخواند.


بنیامین پیش از اجرای آخرین قطعه خود خبر از تمدید کنسرت در 8 بهمن‌ماه داد و «سلیم احمدی» مدیر برنامه‌هایش را معرفی کرد تا قطعه «دنیا دیگه مثله تو نداره» حسن ختام نخستین کنسرت زمستانی بنیامین در تهران باشد.



منبع: ریتم نو


نویسنده: حمیدرضا کولیوند


عکس: امین باقری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه