ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۴

بنیامین 94 در 94/4/24

ریتم نو : چهارمین آلبوم « بنیامین بهادری » به نام « 94 » امروز در بازار عرضه می گردد این در حالی است که او شب گذشته ایران را برای برگذاری تور کنسرت هایش در امریکا و کانادا ترک گفته است.لازم بذکر است که « استیو آوانسیان » در این البوم برای خواندن اشعار به زبان انگلیسی با بهادری همکاریی می کند.
بنیامین 94 در 94/4/24 بنیامین 94 در 94/4/24

 

 




این آلبوم شامل نه قطعه به نام های «اشکال» ،«تظاهر» ،«حواسم به توئه»،«دوره های عاشقی»،«بارانا»،«مه آلود»،«آهنگ شماره ی چهار» ،«عاشق مثل ماه»،«به من اعتماد کن» است . تمام ترانه های این آلبوم که از امروز صبح انتشار پیدا کرده ،از « فرید احمدی » و تنطیم قطعات نیز با « محمد موجرلو » است ترانه های به زبان انگلیسی نیز از« فاطمه احمدی » است، ضمن اینکه « استیو اوانسیان » در سه قطعه از این آلبوم به عنوان خواننده ی اشعار به زبان انگلیسی حضور دارد.

میثم مروستی، هومن نامداری، پاشا هنجنی،آرش سعیدی، علیرضا میر آقا، آلن بارسخیان و علی منصوری از جمله نوازنده هایی هستند که این اثر ساز زده اند. « سلیم احمدی » (مدیر برنامه های بنیامین)، « مستانه مهاجر » (کارگردان هنری) و « مسعود داعی » (مدیر اجرایی) نیز از دیگران همکاران در این گروه هستند این آلبوم به تهیه کنندگی « بنیامین موزیک » در استودیوی « نیما وارسته » تهیه و تولید شده است

 

گفتنی است که شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» وظیفه ی انتشار این آلبوم در بازار را به عهداه دارد.

و این اثر رو به صورت اٌرجینال تهیه کنید و حمایت کنید

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه