ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
بهروز پایگان+امیدوارم بتوانم کارهایم را در مارکت ایران نیز منتشر کنم

+4 آلبوم و چند قطعه آماده انتشار دارم

+در آینده قطعاتی وکال محور از من منتشر می‌شود ولی خودم خوانندگی نخواهم کرد

 

ریتم نو: بهروز پایگان موزیسین نام‌آشنای ایرانی که این روزها در سکوت خبری مشغول تولید اولین پروژه شخصی خود و همچنین همکاری با موزیسین‌های داخلی و خارجی است، از فعالیت‌ها و برنامه‌های خودش در داخل و خارج از ایران خبر داد.

« بهروز پایگان » در مورد فعالیت‌ها و کارهای آماده انتشار خود گفت: در حال حاضر در کانادا به‌عنوان تهیه‌کننده (producer) و مهندس ضبط صدا (record engineer) مشغول به تولید موسیقی هستم، که برخی از آن‌ها در مارکت ایران منتشر می‌شوند و برخی هم خیر. آلبوم رامتین غروری به نام "بعد ازین نقطه‌چین" و آلبوم جدید رضا یزدانی که هر دو بهار امسال منتشر می‌شوند و همچنین 2 آلبوم دیگر و چند تک قطعه آماده انتشار می‌باشند که در مرحله مناسب اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

وی در مورد پروژه‌ی شخصی خودش بیان داشت: تولید پروژه‌ی شخصی خودم نیز آهسته و پیوسته در حال پیشرفت هست که تاکنون دو تک قطعه از آن منتشرشده است. امیدوارم بتوانم این پروژه را هرچه زودتر به پایان برسانم و علاوه بر مارکت آمریکای شمالی بتوانم آن را با یکی از ناشران داخلی در ایران نیز منتشر کنم.

پایگان در ادامه افزود: پایه اصلی سبک من راک با رنگ‌آمیزی و تصویرسازی موسیقیایی موردعلاقه‌ام است که از فرم و چهارچوب‌های استاندارد خارج نمی‌شود. به‌شخصه به موسیقی هارد راک علاقه‌ی بیشتری دارم، اما نباید هر نوع ترانه و موسیقی را به خاطر ایجاد هیجان در شنونده به‌صورت هارد تنظیم و تولید کنید، همان‌طور که بعد از قطعه "دیوونه" در آلبوم "ساعتا خوابن" قطعه‌ای هارد راک از من منتشر تشده است.

این آهنگساز و تنظیم‌کننده همچنین اضافه کرد: در برنامه‌ام هست تا از دوستانی که در سبک آلبوم من خوانندگی می‌کنند برای همکاری دعوت کنم و با چند خواننده باکیفیت راک نیز صحبت‌هایی داشته‌ام و به‌زودی اولین قطعه باکلام از پروژه شخصی‌ام را استارت خواهم زد اما خودم خوانندگی نخواهم کرد. کلیت کارهای من خواننده محور نیست ودر این پروژه خواننده مانند یک ساز عمل می‌کند که قابلیت انتقال مفهوم را به‌واسطه‌ی کلام آهنگین دارد و این کار خواننده را سخت‌تر می‌کند چراکه، هم باید در موسیقی حل شود و هم شنیده شود.

پایگان در مورد همکاری با هنرمندان خارجی نیز گفت: با هنرمندان خارجی نیز همکاری داشته‌ام و این‌یک اتفاق همیشگی است، اما ترجیح می‌دهم در پروژه شخصی خودم بیشتر با دوستان و هنرمندان داخل ایران همکاری کنم، چراکه در ایران موزیسین‌هایی هستند که دست‌کمی از بهترین‌های خارج از ایران ندارند و به نظرم وقتی "یار در خانه است" بهتر است "گرد جهان نگردیم"، علاوه بر این من درنهایت پروژه خود را به‌عنوان یک موزیسین ایرانی معرفی خواهم کرد و هرچه بار تهیه آن به عهده‌ی موزیسین‌های ایرانی باشد، اعتبار بیشتری پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان از برگزاری کلاس‌ها و فراخوان‌هایی در ایران خبر داد: با تجربیاتی که این چندساله در کانادا کسب کرده‌ام و همین‌طور یاری دوستان و همکارانم در ایران در حال برنامه‌ریزی هستیم تا اگر بتوانیم فراخوان‌های مؤثری را برگزار کنیم، البته قصد برگزاری مستر کلاس‌هایی هم در تهران دارم که به‌زودی و در صورت به نتیجه رسیدن، اخبار تکمیلی آن‌ها را اعلام می‌کنم.

 

منبع: ریتم نو

نویسنده: امین رجبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه