ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۴

بهنام صفوی به امید آلبوم جدید و برگزاری کنسرت به اتاق عمل می رود

ریتم نو : « بهنام صفوی » که اخیراً از ابتلا به تومور مغزی خبر داده بود، ظهر امروز به همراه خانواده و دوستان خود برای انجام مقدمات عمل در بیمارستان عرفان بستری شد و  قرار است صبح روز دوشنبه 29 تیرماه تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
بهنام صفوی به امید آلبوم جدید و برگزاری کنسرت به اتاق عمل می رود بهنام صفوی به امید آلبوم جدید و برگزاری کنسرت به اتاق عمل می رود

 

+ فایل صوتی پیام صفوی برای هواداران

 

« میلاد لطیفی »، « محمد ابراهیمی »، « مهدی فردی »، « علی جدیدی » و « غلامرضا صداقی » همراهان وی در بیمارستان هستند که در تمام مدت سعی در حفظ روحیه‌ی صفوی می‌کنند و باوجوداینکه کمتر از بیست‌وچهار ساعت تا عمل جراحی وی مانده است خواننده آلبوم « فوق‌العاده » روحیه‌اش را از دست نداده و با روحیه خوب همیشگی پذیرای ملاقات‌کنندگان است.

 

میلاد لطیفی از نزدیکان صفوی در خصوص وضیعت بیماری و شرایط عمل وی گفت: «فردا صبح، پرفسور باباییان عمل جراحی را انجام می‌دهند. نوع تومور بهنام (B) است درواقع نه بدخیم است نه خوش‌خیم. امیدمان این است که جواب قطعی را بعد از عمل به ما بدهند تا خوش‌خیم بودن یا نبودن وضعیت وی و احتیاج یا عدم احتیاج به شیمی درمانی، به‌طور کامل برایمان مشخص شود.»

 

و در پایان « بهنام صفوی » ضمن تشکر از تمام کسانی که در این مدت اطلاع‌رسانی کردند به خبرنگار « ریتم نو » گفت: «سلام می‌کنم به همه هواداران و تمام کسانی که در این مدت زحمت کشیدند و به من برای اطلاع‌ رسانی کمک کردند. دست تک‌تک شان را می‌بوسم و انشاالله این عمل نسبتاً سخت را خیلی محکم انجام داده و به پایان می‌رسانم و به امید آلبوم جدید و انشاالله کنسرت‌هایی که در تهران و اکثر نقاط کشور برگزار می‌کنم.»

 

در بالا میتوانید این فایل صوتی رو گوش کنید

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : مریم رفایی دریافت پرونده
تقویم هنری ادامه