ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

بهنام صفوی پرانرژی روی صحنه رفت / حضور برادران خسروی در این اجرا

ریتم نو: کنسرت بهنام صفوی هفدهم مهرماه به همت شرکت اکسیر نوین و محمدرضا خانزاده در سالن همایش‌های برج میلاد طی یک سانس برگزار شد.
+خدا را شکر اتفاقی شکل نگرفت!
+بعضی‌ها نمی‌دانستند صفوی بیمار است!

photo_2015-10-11_09-31-17

بهنام صفوی که به‌تازگی تحت عمل جراحی از ناحیه سر قرارگرفته بود در یک سانس و به گفته‌ی خود برای روحیه گرفتن بیشتر بر روی استیج آمد.
صفوی بعد از ورد نوازندگان با قطعه پرمخاطب «آرامش» بر روی استیج حاضر شد و با گفتن "الهی قربونتون برم" سالن را به شور و هیجان دعوت کرد و گفت: «سلام و علیک‌های کلیشه‌ای را کنار می‌گذارم و خوشحال هستم که امشب شمارا می‌بینم.»
بهنام صفوی که گویا حال خوبی روی استیج داشت و تکیه‌بر صندلی قرمز رنگ زده بود ترانه «چقدر خوبه» را به‌عنوان قطعه دوم و سپس قطعه «ای جان» را که خودش نیز بسیار دوست دارد اجرا کرد.
خواننده آلبوم فوق‌العاده با تشکر از حضور مخاطبانش و مهمان‌های ویژه به سراغ قطعه «حیف» رفت و بعدازآن «سید کمال میر هاشم زاده» را معرفی کرد.
صفوی در ادامه برنامه قطعه «فوق‌العاده» را با هنرمندی فوق‌العاده «عرفان پاشا» نوازنده ویولن و «طارق طریقت» نوازنده پرکاشن اجرا و انرژی خاصی را به سالن احیا کرد و بعد از خواندن این قطعه صفوی چند کلامی را به صحبت پرداخت و از پزشکان معالج خود تشکر کرد و سپس قطعه «خدا» که تیتراژ یکی از برنامه‌های تلویزیونی بود را به اجرا درآورد و از نمایشگرهای سالن عکس‌ها و فیلم‌هایی که مربوط به بازدید هنرمندان از وی در بیمارستان تا ورودش به خانه و صحنه‌هایی از قبل و بعد عمل وی پخش شد.
بهنام صفوی با معرفی «علیرضا نیکبخت» واحدی به سراغ قطعه «بگو آره» رفت و بعدازآن قطعه «فرصت کمه» را اجرا کرد.
خواننده آلبوم آرامش در ادامه برنامه قطعاتی همچون دل‌خسته، عشق من باش، آشتی، دل‌تنگم و دست خودم نیست را اجرا کرد.
صفوی قسمتی از قطعه عید که سال 89 به همراه «علی اصحابی» و «فرزاد فرزین» برای تیتراژ برنامه «احسان علیخانی» خوانده بودند را خواند و سپس علیخانی را نیز در این شب معرفی کرد.
«تمنا» دیگر قطعه‌ای بود که صفوی در این شب به اجرا درآورد و کلیپ این اثر نیز از نمایشگرهای سالن پخش شد، تمنا قطعه‌ی معروف از صفوی است که می‌توان گفت با این اثر، صفوی پا به عرصه حرفه‌ای موسیقی گذاشت.
«همین حوالی» دیگر قطعه اجرایی برای این شب بود تا با این قطعه به پیشواز ترانه «عشق من باش» برود تا برای حسن ختام کنسرت خود و برای دومین بار این قطعه را اجرا کند.
لازم به ذکر است که هنرمندانی همچون رضا تاجبخش، بابک جهانبخش، معین راهبر، کوشان حداد، سیروان خسروی، افشین یداللهی، محمدرضا احمدی و زانیار خسروی ازجمله هنرمندانی بودند که در این شب حضور داشتند.
همچنین محمدرضا جدی نژاد (گیتار اسپانیش)، نریمان معصوم‌آبادی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، دانیال تهماسبی (گیتار آکوستیک)، طارق طریقت (پرکاشن)، نیکان زند (گیتار)، مازیار عالمی (درامز)، آیدین شفاهی (کاخن)، امیرعلی ماسوریان (گیتار باس)، عرفان پاشا (ویولن)، مرسل وطنی (ساکسیفون و کلارینت) و امیرحسین سلمه (کیبورد) اعضای گروه بهنام صفوی را تشکیل می‌دادند.


حواشی کنسرت
در حاشیه کنسرت می‌توان به حضور پرشور مخاطبان برادران خسروی و بابک جهانبخش اشاره کرد که با معرفی این هنرمندان سالن یکدست به شور و هیجان برمیخواست.
همچنین بهنام صفوی در میانه‌های کنسرتش قسمتی از ترانه‌های خود را با پیانو می‌نواخت و می‌خواند و در لحظات پایانی کنسرت و بعد از معرفی محمدکاظمی و به درخواست وی قطعه معروف گلنار را با پیانو نواخت و خواند.
بهنام صفوی در این شب بسیار انرژی خوبی داشت و قطعات را به‌خوبی اجرا کرد و با این روحیه‌ای که این خواننده دارد می‌تواند خیلی زود برای سانس های بعدی‌اش برنامه‌ریزی کند.
بعضی از افراد نیز نمی‌دانستند برای چه صفوی کلاه سرش دارد و وقتی می‌فهمیدند صفوی مورد عمل جراحی قرارگرفته است جواب سؤال‌هایشان را می‌گرفتند.!!!
در پایان حاشیه کنسرت نیز که جذاب‌ترین قسمت کنسرت صفوی بود حضور یک دختر شش‌ساله به همراه خانواده‌اش بود که تمامی قطعات بهنام صفوی را حفظ با وی همخوانی می‌کرد.


در ادامه برای مشاهده عکس های این اجرا از نگاه دوربین «امین باقری» کلیک نمایید.


منبع : ریتم نو
نویسنده : شایان رسول‌زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه