ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

بیانسه در کلیپ جدید کلدپلی

ریتم نو: کلدپلی (Coldplay) قطعه ی Hymn For The Weekend را به عنوان دومین تک آهنگ آلبوم تحسین شده ی A Head Full Of Dreams معرفی کرد. ویدئوی این قطعه با حضور بیانسه (Beyoncé) به عنوان خواننده ی میهمان روز گذشته برای نخستین بار به نمایش درآمد. این ویدئوی سرزنده و رنگارنگ در بمبئی و به کارگردانی بن مور (Ben Mor) فیلم برداری شده است.

coldplay




A Head Full Of Dreams که هفتمین آلبوم گروه Coldplay به حساب می آید، پس از انتشارش در ماه دسامبر سال گذشته در سایت آیتیونز و در 90 کشور, در صدر جداول موسیقی قرار گرفته و بیش از 3 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این آلبوم همچنین موقعیت Coldplay را به عنوان پرشنونده ترین گروه در جهان در Spotify مستحکم تر کرده است.


قطعه ی Hymn For The Weekend بعد از Adventure Of A Lifetime که نخستین تک آهنگ آلبوم بوده است و به عنوان بیست و یکمین حضور Coldplay در جمع 40 قطعه ی برتر جدول موسیقی بریتانیا به حساب می آید و به عنوان یکی از ده آهنگ برتر برای شش هفته ی متمادی بوده است, منتشر می شود.


اوایل این ماه همچینن آلبوم گروه Coldplay به عنوان نامزد بهترین آلبوم برتانیایی و خودشان به عنوان نامزد بهترین گروه بریتانیایی برای جوایز سالیانه ی BRIT معرفی شدند, جایی که خودشان نیز به اجرا خواهند پرداخت. با احتساب نامزدی اخیر, این گروه برای 23 مین بار نامزد جوایز BRIT شده است که بیشتر از هرگروه دیگری در تاریخ به شمار می آید. این گروه همچنین برای دریافت جایزه ی Godlike Genius در مراسم NME Awards امسال معرفی شده است.



منبع: ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه