ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۴

بیانیه ی رسمی عرفان سلیمی پیرامون عدم انتشار آلبوم ممنونم

ریتم نو : « عرفان سلیمی » ترانه سرا و خواننده قراربود دومین آلبوم مجاز خود را به صورت اینترنتی منتشر کند اما صبح امروز در صفحه شخصی خود از منتشر نشدن این آلبوم خبر داد و از مخاطبین خود خواستار شد که علت این موضوع را از موسسه « نیلا فرهنگ » و آقای « علی پرمهر » جویا شوند. وی پس از اعلام این خبر بیانیه‌ ذیل را منتشر کرد.
بیانیه ی رسمی عرفان سلیمی پیرامون عدم انتشار آلبوم ممنونم بیانیه ی رسمی عرفان سلیمی پیرامون عدم انتشار آلبوم ممنونم



با سلام و‌عرض تسلیت و گرامیداشت شهادت مولای متقیان علی (ع) و شبهای پر منزلت قدر . دوّمین آلبوم مجاز من با نام « ممنونم » که از مدّتها پیش قرار بود در محیط مجازی و اپراتورهای تلفن همراه منتشر گردد و انتشار سی دی نداشته باشد به مرحله ی انتشار نخواهد رسید . علّت این پیشامد را باید از موسسه ی « نیلافرهنگ‌ » و آقای « علی پُرمهر » نماینده ی این شرکت جویا شد . پروسه ی اخذ مجوز آلبوم « ممنونم » که پیش از این « مکث » نام داشت از پاییز ۱۳۹۱ آغاز شد . ترانه های آن در سه پرونده از طریق علی پُرمهر به عنوان نماینده ی نیلا فرهنگ به وزارت محترم فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی دفتر شعر و موسیقی فرستاده شدو از همان زمان تا دو سال بعد جمعا مبلغ سی میلیون ریال معادل سه میلیون تومان به عنوان هزینه های دریافت مجوز به حساب علی پُرمهر واریز شد به امید اینکه امروز بعد از قریب به سه سال با آسودگی جهت انتشار قانونی اثرم اقدام نمایم فارغ از اینکه حادثه ای تلخ در راه بود . چند روز پیش به جای نامه ی نشر آلبوم و طرح جلد تایید شده ی آلبوم خودم ، نامه و‌تاییدیه ی طرح خواننده ی دیگری برای من ارسال شد و‌ پیشنهاد شد که با درج نام آلبوم خودم به جای نام آلبوم آن خواننده در نامه ی ارسال شده !!!! این ماجرا را ختم به خیر کنم !!!! معتقدم از آنجا که مفاهیمی چون خیر با مصادیقی چون جعل هیچگاه جور در نمی آیند قید انتشار آلبوم را زدم و تصمیم گرفتم با کمک اصحاب رسانه احقاق حق کنم . از آنجا که هر صحبتی باید دلیل محکمه پسند داشته باشد باید عرض کنم که نامه و طرح آن دوست خواننده در ای میل بنده موجود است و صورتحساب مبالغ واریزی به حساب نماینده ی شرکت اخذ مجوز نیز وجود دارد . از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر شعر و موسیقی نیز صمیمانه خواهشمندم از فعالیت این قبیل افراد و‌موسسات به شدّت جلوگیری نمایند . بدیهی است هنرمندی که هدفش تنها فعالیت مجاز در کشور خویش است با عدم رسیدگی مراجع محترم نامبرده قطعا دچار سرخوردگی شده و حیات هنری اش به خطر خواهد افتاد .

با سپاس

عرفان سلیمی
۱۳۹۴/۴/۱۶

 

لازم به ذکر است که تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که در این بیانیه از آن‌ها نام برده شده است می‌توانند جوابیه خود را ارسال و از حقوق خود دفاع نمایند.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه