ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

بیورن مه یر و شهرام غلامی در فرهنگسرای نیاوران

ریتم نو – نخستین دو نوازی عود و باس بیورن مه یر و شهرام غلامی 28 و 29 تیرماه در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

photo_2016-07-11_09-15-11




اجرایی که سابقه آشنایی نوازندگانش به سال 92 بازمی‌گردد، زمانی که کنسرت یادمان هنرمند فقید آزیتا حمیدی در تهران برگزار شد و شهرام غلامی و بیورن مه یر برای نخستین بار در کنار تعدادی زیادی از هنرمندان نام‌آشنای خانواده نشر موسیقی هرمس روی صحنه رفتند.



بیورن مه یر نوازنده باس و عضو سابق گروه مشهور «رونین»، مؤسس گروه سوئدی «بازاربلو»، عضو گروه هنرمند فقید ایرانی آزیتا حمیدی و همچنین کوارتت انور براهم عود نواز برجسته تونسی، برای موسیقی دوستان ایرانی نامی آشنا است. او از سال 1384 تاکنون در قالب تمامی گروه‌های یاد شده در ایران به اجرا پرداخته و همچنین کارگاه‌های تخصصی متعددی نیز در تهران دایر کرده است.



شهرام غلامی موسیقیدان و از عود نوازان نسل نوی کشور و از شاگردان «منصور نریمان» است که آلبوم‌های هلهله و سه عود و یک روز او (به همراه پژمان حدادی و راجیب چاکرابورتی) با واکنش مثبت منتقدان و هنردوستان قرار گرفته است.



گفتنی است؛ کنسرت دو نوازی عود و باس «شهرام غلامی» و «بیورن مه یر» روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ تیر ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران به همت نشر هرمس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه فروش تیوال به آدرس اینترنتی www.tiwall.com مراجعه نمایند.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه