ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

بی زمانی «علی قمصری» در تالار رودکی

ریتم نو: علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی پنج‌شنبه‌شب ( سوم دی‌ماه) در تازه‌ترین کنسرتش بانام « بی زمانی » قطعاتی از آثار بی‌کلام خود را در تالار رودکی اجرا کرد.

848A3486




علی قمصری این قطعات را که مجموعه‌ای از آثار بی‌کلامش هست را پیش‌ازاین نیز در داخل و خارج از کشور بارها روی صحنه برده و این کنسرت پیش‌تر در سالن بزرگ «کنسرواتوار چایکوفسکی مسکو» ، «Rose Paece Festival» در گرجستان و همچنین در شهرهای مختلف ایران ازجمله شیراز ، مشهد ، تربت‌حیدریه ، کرمانشاه ، بروجرد و رشت اجراشده است.


در این کنسرت کامران منتظری (نوازنده تنبک و کاخن) ، سیاوش روشن (نوازنده عود) و علی قمصری (نوازنده تار) به هنرنمایی پرداختند.


چیدمان دکور استیج به طرز هنرمندانه‌ای با عنوان کنسرت ، یعنی (بی زمانی ) تطابق داشت به‌طوری‌که نوازندگان بر روی تخت‌های چوبی استقراریافته بودند و صحنه با ساعت‌هایی که همگی از حرکت ایستاده بودند مزین شده بود که تداعی‌کننده درک نکردن آدمی از گذر زمان در هنگام لذت بردن از موسیقی می‌باشد.


پس از پایان کنسرت که با استقبال بی‌نظیر هواداران مواجه شد ، عده‌ای از طرفداران با دادن دسته‌گل‌هایی گروه را بدرقه کردند.



منبع: ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: دنیا گردینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه