ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶

تازه‌ترین کنسرت بابک جهانبخش برگزار می‌شود

ریتم نو – تازه‌ترین کنسرت بابک جهانبخش خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان به رهبری رضا تاجبخش ، در تاریخ‌های 12 و 13 اردیبهشت‌ماه و در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و این خواننده برای نخستین بار در سال 96 میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.


بابک جهانبخش که پس از موفقیت‌های آلبوم «حالم خوبه» در حال برگزاری تور کنسرت‌های در تهران و شهرهای مختلف کشور است ، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ‌های 12 و 13 اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و به رهبری رضا تاجبخش به روی صحنه خواهد برد.


جهانبخش در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات آلبوم‌های گذشته خود به همراه چند تک آهنگ منتشر شده خود را برای دوستدارانش اجرا خواهد کرد و طبق گفته این خواننده قرار است در این کنسرت تعدادی از قطعات قدیمی و خاطره‌انگیز نیز اجرا شود.


گفتنی است ؛ تازه‌ترین کنسرت بابک جهانبخش در تاریخ‌های 12 و 13 اردیبهشت‌ماه و به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از ساعت 16 امروز (جمعه) به سایت اکسیر کنسرت به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه