ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴


ریتم نو : « تا نفس هست » سومین آلبوم رسمی « شهرام شکوهی » صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

سومین آلبوم رسمی شکوهی دارای 12 قطعه بانام‌های دلتنگم، رسوا، تا نفس هست، ای دل نرو، این رسم کجاست، امان از تو، یادت رفته، تسلیم، برکه و ماه، عاشق بمون، سراپا عاشق و تا نفس هست2 است.
ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های محمدکاظمی ، علی بحرینی ، امین بامشاد ، مهلا سلیمانی بوده. ملودی این آلبوم از ساخته‌های میلاد ترابی ، مجید اسد اصلاحی و عادل فلاح است و در بخش تنظیم میلاد ترابی ، امیرحسین کاشانیان ، مجید اسد اصلاحی و ایمان حجت همکاری داشتند. همچنین خود این خواننده در بخش ترانه و آهنگسازی نیز حضور دارد.
آلبوم «تا نفس هست» در استودیو «راگا» (ایمان حجت) تهیه و تولیدشده است و نوازندگانی همچون: پیام طونی، امیرحسین کاشانیان، کریم قربانی، میلاد ترابی، مجید اسد اصلاحی، مهدی پاشا، آرسام بابایی، نصیر شعیبی و عادل فلاح در این اثر هنرنمایی کردند.

این آلبوم به تهیه‌کنندگی مرتضی دلیری و شهرام شکوهی ، تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری « نغمه هفت‌اقلیم » تهیه و تولیدشده است و شرکت «هنر اول» نیز وظیفه توزیع و پخش آن را بر عهده دارد.

شایان‌ذکر است؛ مراسم جشن امضای این آلبوم عصر امروز یکشنبه 17 مرداد در شهر کتاب ابن‌سینا تهران (به آدرس: شهرک غرب، خ ایران‌زمین، شهر کتاب ابن‌سینا، از ساعت 16:30)، با حضور این خواننده و دست‌اندرکاران و عوامل آلبوم برگزار خواهد شد.

سایت « ریتم نو » ضمن تبریک به این خواننده و عوامل آلبوم از تمامی دوستداران موسیقی تقاضا دارد جهت حفظ حقوق مؤلفین این آلبوم، آن را به‌صورت اورجینال تهیه نمایید.

منبع ریتم نو
تقویم هنری ادامه