ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴

تجدیددیدار و جشن تولد « مجید خراطها » شامگاه هفتم مهرماه در رستوران کوبه

ریتم نو : تجدیددیدار و جشن تولد « مجید خراطها » شامگاه هفتم مهرماه در رستوران کوبه با حضور وحید خراطها ، دکتر سعید خراطها و جمعی از طرفداران این خواننده برگزار شد.


مجید خراطها که در روزهای پایانی شهریورماه سال جاری دومین آلبوم رسمی خود را با عنوان «دارم میرم» منتشر کرد. طی مراسمی در رستوران کوبه با طرفداران خود دیدار کرد و جشن تولد این خواننده در شب تولد وی برگزار شد و شبی خاطره‌انگیز رقم خورد.

درحالی‌که عقربه‌های ساعت عدد هشت را نشان می‌داد، طرفداران مقابل درب رستوران کوبه‌ای منتظر حضور خواننده موردعلاقه‌شان بودند. با آمدن خراطها تمامی طرفداران وی را با صدای جیغ و دست تا داخل رستوران همراهی کردند و پس اهداء هدایای خود با وی عکس یادگاری گرفتند.

در ادامه مراسم از مهمانان این برنامه پذیرایی شد و طرفداران مجید خراطها که ارتباط زیادی با «وحید خراطها» داشتند اقدام به گرفتن عکس یادگاری و امضاء از وی کردند.

در میانه‌های برنامه نیز مجید خراطها پشت پیانو قرار گرفت و چند قطعه را از کارهای خود نواخت که تمامی طرفداران با وی همخوانی می‌کردند.

در پایان برنامه نیز کیک تولد مجید خراطها به سالن آورده شد و حالا نوبت به خواننده رسید تا با طرفداران خود عکس یادگاری بگیرد.

 

منبع : ریتم نو

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
فدای سلطان احساس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
فدااااای سلطان احساس بشم...مبارکت باشه استاد عزیز...بهترینارو برات ارزو میکنیم
تقویم هنری ادامه