ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

تمامی بلیت‌های دومین کنسرت زمستانی «محمد علیزاده» در تهران به اتمام رسید

ریتم نو - تمامی بلیت‌های سری جدید کنسرت زمستانی محمد علیزاده در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» به فروش رفت.
Mohammad Alizadeh (20)

استقبال هواداران از سری جدید کنسرت زمستانی «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام»؛ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، باعث شد که تمامی بلیت‌های دومین کنسرت زمستانی این خواننده پرکار موسیقی پاپ؛ به‌صورت کامل به فروش برسد و Sold Out شود و قرار است آقای احساس موسیقی پاپ ایران؛ در 4 سانس مختلف در ساعت 18:30 و 21:30 در روزهای 11 و 14 دی‌ماه سال جاری با گروه ارکسترش به روی صحنه برود و رکورد اجراهای خود در تهران را از 30 سانس به 34 سانس برساند.


همکاری‌ها و تلاش‌های قابل‌ملاحظه‌ای برای برگزاری یک کنسرت متفاوت با سورپرایزهای بی‌نظیر انجام‌شده است تا مخاطبان لحظات به‌یادماندنی و متفاوتی را در این دو شب تجربه کنند. اجرای ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سورپرایز» به همراه تک قطعات جدید و قدیم منتشرشده در کنداکتور این کنسرت قرار خواهند داشت.


علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز و داوود اریکه ـ نوازنده ساکسیفون، در این کنسرت‌ها هنرنمایی می‌کنند و محمد علیزاده را با سازهای خود همراهی خواهند کرد.


جدیدترین اجرای کنسرت زمستانی «محمد علیزاده» در دو سانس مختلف در ساعت 18 و 21 روز شنبه 4 دی‌ماه جاری در سالن فخرالدین شهر گرگان در استان گلستان برگزار شد و در دو سانس مختلف در ساعت 18 و 21 امروز شنبه 5 دی‌ماه و همچنین فردا یکشنبه 6 دی‌ماه در همان سالن ادامه خواهد شد.


 منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه