ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۴



ریتم نو : « ترانه مکرم »، ترانه سرای با سابقه ی کشور و صاحب کتاب « طلوع من » که در صفحات مجازی از کمک کردن خواننده های با استعداد و کم بضاعت _به همراهی دوتن از دوستان نوزانده اش_خبر داد اعلام کرد هنوز ممنوع الفعالیت است.


مکرم بیان کرد با وجود آنکه تعدادی از دوستانش، او را در این امر همراهی می کنند افزایش پیدا کرده ،اما در حال حاضر به دلیل در نظر داشتن مسائل حرفه ای از مطرح کردن نام آنها معذور است. وی در مورد چگونگی این یاری رسانی اظهار داشت که گرچه این کمک ها به صورت مالی نبوده اما با کمک های زیاد (از جمله نگرفتن هزینه بابت ترانه) سعی شده است که هزینه ی ساخت قطعات موسیقی برای استعدادهای مد نظر او به کمترین وجه و بهترین کیفیت انجام شود.

وی در ادامه از همکاریش با « محمد اصفهانی »،« مهدی مقدم »،« علی اصحابی »،« فرزاد فرزین »،« نریمان »،« یاسین ترکی » و... خبر داد و در مورد چاپ کتاب جدید هم گفت با وجود اینکه کتاب اولش با غلط های زیاد و همچنین سهل انگاری در پخش مواجه شده ، دوست دارد ترانه هایی که به دلیل خاص بودن توان اجرایی کمتری را دارند در یک مجموعه به چاپ برساند اما باید اتکایی محکم (مثلا اسپانسری که او را از دغدغه ی مسائل نشر رهایی بخشد) پیدا کند که در این صورت به کتاب چاپ کردن می اندیشد

وی درخصوص برگزاری جلسات ترانه ی خود بیان داشت؛ در شرایط کنونی که با تعدد جلسات رو به رو است ترجیح می دهد این کار را در زمانی انجام دهد که وقت آزادتری داشته باشد چرا که در این روزها سرگرم بررسی موضوع ممنوع الفعالیت بودن هشت ساله ی خویش است (بیستم شهریور 1386) در ادامه اضافه کرد که مدت ممنوع الفعالیت بودن او زیاد و تبعیض آمیز به نظر می رسد و احساس می کند ممنوع الفعالیت بودن خواهرش نیز بی دلیل و به خاطر ممنوع الفعالیت بودن او باشد حال آنکه خواهر وی با خواننده های مجاز کار کرده است.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک طینت
تقویم هنری ادامه