ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

"خبر داری که" پیشواز کنسرت های مسعود امامی

ریتم نو :  مسعود امامی که چندی پیش قطعه « خبر داری که » را منتشر کرد قرار است در روزهای پایانی شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برود تا بار دیگر با هواداران خود دیداری تازه کند.
01

وی این روزها به همراه ارکستر خود به رهبری «سعید علیرضائی» مشغول تمرین برای اولین اجرا در سال 94 است.


 

مسعود امامی درباره برنامه‌هایش برای این اجرا و دیگر کنسرت‌هایش گفت: « سه برنامه را تا پایان سال در نظر گرفتیم و بعد تور کنسرت شهرستان‌ها را خواهیم داشت. در این کنسرت منتخبی از قطعات سه آلبوم گذشته را به همراه تک آهنگ‌ها اجرا خواهیم کرد.»

خواننده قطعه‌ی معروف « امون بده» در مورد انتشار چهارمین آلبوم خود نیز ابراز داشت: «بعدازاین کنسرت چهارمین آلبوم من منتشر و کنسرت‌ها منظم‌تر برگزار می‌شود.»

وی در پایان به لغو کنسرت خود در دی‌ماه سال گذشته اشاره کرد و افزود: «من در این قضیه تا حدود زیادی بی‌تقصیر بودم اما به‌هرحال کنسرت من بود و این موضوع باعث ناراحتی یکسری از مخاطبینم شد. امیدوارم این برنامه جبران آن اجرا شود و شروع خوبی برای اجراهای بعدی داشته باشیم.»

ارکستر مسعود امامی به رهبری « سعید علیرضائی» نوازنده گیتار باس متشکل از : علیرضا بابایی(کیبورد)، بنیامین بیانی (ساکسوفن)، سامان امامی(گیتار الکتریک)، امید عسکری و محمد جدی نژاد(گیتار اسپانیش)، همایون همت‌آبادی(ویولن)، طارق طریقت(پرکاشن)، بهادر فیروز بخت(درامز)، حامد حسینی(کیبورد)، فاطمه سمنانی، سمیرا ملک و شقایق حیاتی ( بک وکال) است.

 

گفتنی ست این کنسرت به تهیه‌کنندگی «سید محمد حسینی» و همت شرکت «سوته‌دلان» و مدیریت اجرایی «محمد ابراهیمی» در بیست و هشتم شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.
شایان‌ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو اینترنتی بلیت به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

 

تیم خبری ریتم نو سری به محل تمرین این خواننده زد و شما می‌توانید بیننده چند سکانس از نگاه دوربین امین باقری باشید.



 

منبع : ریتم نو

نویسنده : مریم رفایی

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
ايمان رحماني
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
ميتركونيم كنسرت ايشالاااااااااااااا
تقویم هنری ادامه