ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

تولد استاد حسين عليزاده در کجشنبه ها

ریتم نو - چهارمين شب از شنبه شبهاي حافظ (کجشنبه ها) ميزبان استاد حسين عليزاده بزرگمرد موسيقی سنتي ايران بود.

photo_2016-08-21_01-28-23




در چهارمين شب از اين برنامه ها، بازيگران نامداري همچون آتيلا پسياني، صابر ابر، پانته آ پناهي ها و بهناز جعفري، همراه با تكنوازي ساز كمانچه صبا عليزاده تك نگاري هاي را خطاب به استاد حسين عليزاده اجرا كردند. سپس تماشاگران به روي صحنه آمدند و رو به استاد حسين عليزاده، با تبريك سالروز تولد وي او را تكريم و تشويق نمودند. حسين عليزاده با چشماني تر شده از اشك، اين شب را يكي از به يادماندني ترين شبهاي عمرش توصيف كرد.


سپس سهراب سليمي بازيگر و كارگردان تئاتر با خواندن متني به تمجيد از حسين عليزاده پرداخت و از او خواست كه مخاطبان را با اجراي قطعاتي مهمان كند. حسين عليزاده نيز با نواختن تار اشك را در چشم انبوه تماشاگران حلقه كرد.


در اين مراسم علاوه بر علي اكبر صفي پور مديرعامل بنياد رودكي، هنرمندان سرشناس و صاحب نامي همچون محمود دولت آبادي، بيژن كامكار، حبيب رضايي، علي بوستان و... بسياري از دوستان و شاگردان استاد حسين عليزاده نيز حضور داشتند.


اين مجموعه شبها كه به همت رضا دادويي در تالار حافظ برگزار مي شود، در طي هفته هاي اخير با استقبال خيل عظيمي از مخاطبان مواجه شده است.


اين برنامه با مديريت اجرايي پيمان قديمي، مديريت هنري فرهاد فزوني و با حمايت سايت ايران كنسرت به مديريت حسين توتونچيان در تالار حافظ برگزار شد.


علاقمندان میتوانند برای تهیه بلیت شنبه های بعد به سایت تیوال مراجعه فرمایند.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه