ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۴

تکمیل آخرین سکانس در کنسرت مجید خراطها

ریتم نو: مجید خراطها خواننده آلبوم «دارم میرم» بیستم دی‌ماه سال جاری ساعت 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با تغییراتی در ارکستر خود روی صحنه می‌رود تا شبی متفاوت را برای هوادارانش رقم بزند.
Majid Kharatha (11)

خراطها که کنسرت‌هایش را با قطعه «مسافر» آغاز و با قطعه « خدانگه‌دار» به پایان می‌رساند در گفتگویی که با این رسانه داشت از تغییر در اجرای قطعات و همچنین ارکستر خود خبر داد و با این گفته هواداران این خواننده باید منتظر آغاز و پایانی متفاوت باشند.


 مجید خراطها برای کنسرت بیستم دی‌ماه خود از هوادارانش خواسته است که با «آقایان با کت‌وشلوار و خانم‌ها با شال سفید یا آبی بیایند» تا آخرین سکانس مستند زندگی هنری‌اش را تکمیل کند.


پيمان رشيدي (ويولن)، حسن خضرلو( گيتار الكتريك)،عادل ماهوتي(قانون)،عليرضا سليماني(كيبورد)، محمد سليميان(پركاشن )، رشاد(باغلاما و عود)، سعيد عباسي(گيتار باس)،حسن قربانزاده (پيانو)، فاضل نعمت اللهي (درامز) و داوود قنبري(دف) اعضای ارکستر را تشکیل می‌دهند.


در پایان باید بگویم  برای این کنسرت انرژی زیادی دارم و کنسرت بعدی من نیز در روز پنجشنبه 24 دی‌ماه در رباط کریم برگزار می‌شود.


گفتنی است، این کنسرت به تهیه‌کنندگی برادران ظریفی و محمدرضا خلجی و به همت موسسه فرهنگی و هنری «نای و نی» به مدیریت مهدی کاشی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


همچنین کنسرت بعدی این خواننده در 24 دی‌ماه ساعت 21:30 در رباط کریم برگزار می‌شود.


تیم خبری «ریتم نو» سری به محل تمرین این خواننده زد و می‌توانید در ادامه بیننده چند سکانس از نگاه دوربین «امین باقری» باشید.




منبع: ریتم نو

نویسنده: فرزین پاک‌طینت

 

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۴
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
کاشکی ازش میپرسیدن قراره کی کنسرت خارج کشور و تور آمریکا و کانادا بزاره، هنوز هیچکس این سوال رو ازش نپرسیده.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
دوست گرامی ازش پرسیدن و تنها دلیل این نداشتن یه اسپانسر خوب برای پشتییبانی از کل تیم کنسرتش
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
اگه میشه حالا که باهاش در ارتباط هستین این سوال که برنامه ای برای کنسرت خارج کشور نداره بپرسین، خیلی ها منتظر این سوال هستن
Abolfazl
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
زنده باد سلطان احساس . جای ما خالی. مرسی از ریتم نو
تقویم هنری ادامه