ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

تیتراژ برنامه تحویل سال 95 با اجرای «علی ضیاء» را شما بخوانید! 

ریتم نو: علی ضیاء که امسال در لحظات تحویل سال 1395 از طریق آنتن شبکه اول سیما مهمان منازل مخاطبان خواهد بود برای برنامه خود اتفاقات متفاوت و متنوعی را تدارک دیده است.


ریتم نو: علی ضیاء که امسال در لحظات تحویل سال 1395 از طریق آنتن شبکه اول سیما مهمان منازل مخاطبان خواهد بود برای برنامه خود اتفاقات متفاوت و متنوعی را تدارک دیده است.


«یکِ یک» عنوان برنامه نوروزی  این مجری سرشناس تلویزیون است و او قرار است که در تیتراژ این برنامه یک سنت‌شکنی داشته باشد. همه علاقه‌مندان می‌توانند برای اجرای تیتراژ یک یک شانس خود را محک بزنند و نهایتاً از بین شرکت‌کنندگان، یک خواننده جوان و مستعد تیتراژ برنامه علی ضیاء را می‌خواند. برخلاف روال همیشگی برنامه‌های تحویل سال سیما که تیتراژهای آن‌ها توسط خوانندگان معروف اجرا می‌شود این بار یک چهره جوان در چنین جایگاهی قرار می‌گیرد. آن دسته از هنرمندان جوانی که برای شرکت در این فراخوان تمایل دارند می‌توانند حداکثر تا روز بیست اسفند 1394 فایل مربوط به اثر خود را از طریق یکی از راه‌های زیر ارسال نمایند.


 وب‌سایت این برنامه به نشانی http://1-e-1.ir راهی است که هنرمندان جوان با انتخاب یکی از آن‌ها می‌توانند اثر خود را برای برنامه نوروزی علی ضیاء ارسال نمایند. در ادامه بررسی آثار توسط داوران این رقابت انجام می‌شود و از نفر برگزیده دعوت به عمل می‌آید تا تیتراژ برنامه تحویل سال شبکه یک را با شعر و موسیقی که از سوی دست‌اندرکاران مربوطه در اختیار او قرار می‌گیرد، اجرا کند. نکته حائز اهمیت فراخوان علی ضیاء برای کشف خواننده مستعد این است که افرادی که تمایل به شرکت در این رقابت رادارند نباید قبلاً آلبومی را در بازار موسیقی منتشر کرده باشند.


البته این برنامه چند مسابقه دیگر را ازجمله؛ سلفی با مادران، گرافیک و طراحی لوگو، استندآپ کمدی، گزارشگری و ساخت فیلم کوتاه پانزده‌ثانیه‌ای برای تمامی مردم ایران تدارک دیده و وب‌سایت این برنامه آماده پذیرش آثار علاقه‌مندان برای شرکت در این پنج مسابقه دیگر تا روز بیست اسفند است.



منبع: ریتم نو

برچسب ها: علی ضیاء یک یک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
اسامی لو رفته مهمانان سال تحویل 95 علی ضیا | مدل جدید 95 | عکس بازیگران | فیلم و کلیپ
Germany
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
[…] […]
تقویم هنری ادامه