ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵

تیزر آلبوم «خدای عشق» با صدای «فریان» و حضور بازیگران سینما و تلویزیون منتشر شد

ریتم نو - تیزر آلبوم خدای عشق با صدای فریان و تهیه‌کنندگی ساسان سالور برای انتشار در اختیار سایت «ریتم نو» قرار گرفت.


در این تیزر بخش‌هایی از قطعات اولین آلبوم فریان قرارگرفته و چهره‌های مطرحی نظیر «مهرداد نصرتی»، «شهره سلطانی»، «شاهد احمدلو»، «سمیرا حسن‌پور»، «فریدون محرابی»، «الناز حبیبی»، «نفیسه روشن»، «آزاده زارعی»، «امیرمحمد زند»، «آرام جعفری»، «مهدی صبایی»، «پویا امینی»، «سیما خضرآبادی»، «علیرضا مهران»، «مسعود سلامی»، «لیلا برخورداری» و «سامان سالور» حضور متفاوتی دارند.


علاوه بر این هنرمندان، چند بازیگر و موزیسین سرشناس دیگر هم دریکی دیگر از ویدئوهای آلبوم «خدای عشق» حضور دارند که آن‌هم به‌زودی منتشر می‌شود.


آلبوم «خدای عشق» به تهیه‌کنندگی «ساسان سالور» چندی پیش مجوزهای لازم از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اخذ کرد و اکنون در نوبت انتشار قرار دارد.


فضای موسیقایی این مجموعه در حال و هوای آثار دهه پنجاه بوده و آهنگسازی و ترانه‌سرایی تمامی قطعات اثری از فریان است. این هنرمند جوان و مؤلف تنظیم تمامی قطعات به‌جز چهار اثر را انجام داده است. چهار قطعه آلبوم «خدای عشق» توسط «بهزاد عبدی» برای ارکستر تنظیم و در ارکستر ناسیونال اوکراین اجراشده است.


جزئیات بیشتر و زمان دقیق انتشار این آلبوم به‌زودی از طریق سایت «ریتم نو» منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر آلبوم «خدای عشق» با صدای «فریان» را از این رسانه ببینید و دانلود کنید.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه