ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

تیزر تصویری آلبوم «دوئل در آینه» اثر رضا یزدانی منتشر شد

ریتم نو : رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ-راک که این روزها در آستانه انتشار تازه‌ترین اثر خود است ، اولین تیزر تصویری آلبوم « دوئل در آینه » به تهیه‌کنندگی علی اوجی را منتشر کرد.


آلبوم موسیقی «دوئل در آینه» تازه‌ترین اثر رضا یزدانی است که به‌زودی با اجرای طرح «آوای سکوت چنگ» و از سوی شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» و به تهیه‌کنندگی علی اوجی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

این اثر به آهنگسازی و خوانندگی رضا یزدانی قرار بود تا پایان زمستان سال گذشته راهی بازار شود اما با تغییراتی که این خواننده در مجموعه جدید خود ایجاد کرد ، با تأخیر روبه‌رو  شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این اثر به‌زودی و در بهار 95 منتشر خواهد شد.

رضا یزدانی در این آلبوم با هنرمندانی چون مهدی ایوبی ، حسن علیشیری ، علیرضا باران ، پدیده نیشابوری ، مریم شجاعی ، مجید بابازاده ، رحمت حسینی ، عرشیا عشقی و سجاد راشه به‌عنوان ترانه‌سرا همکاری کرده است و محمد خرمی نژاد ، بهروز پایگان ، میلاد عدل ، بهنام شهرکی ، آرش زمانیان ، عمران میرزایی و امیر مهر پویا تنظیم‌کننده‌های این اثر موسیقایی هستند.همچنین مازیار احمد پور ، میلاد عدل ، سهیل زرین کلک ، آرش زمانیان ، بهروز پایگان ، رضا حجت زاده ، شهروز بزدوده ، محمد خرمی ، مهرداد خرمی ، علیرضا مهدی زاده ، علیرضا میر آقا ، حسین شریفی ، محسن مهاجر ، شهریار باطانی ، شروین شهبازی و امیر مهر پویا هم به‌عنوان نوازنده در این آلبوم همکاری داشته‌اند.

شایان‌ذکر است که وب‌سایت «ریتم نو» در ماه‌های گذشته مصاحبه‌هایی با چند تن از عوامل این آلبوم انجام داده است که برای مشاهده و خوانده این مصاحبه‌ها می‌توانید به آرشیو سایت مراجعه کنید.

 

در ادامه تیزر تصویری آلبوم «دوئل در آینه» را می‌توانید مشاهده نمایید.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه