ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

جشن امضاء آلبوم شانزه لیزه اثر «آزاده مهدوی آزاد» برگزار شد

ریتم نو : مراسم رونمایی و جشن امضاء آلبوم شانزه لیزه اثر آزاده مهدوی آزاد ، روز پنجشنبه 8 بهمن‌ماه در فرهنگ دیجیتال اصفهان و با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به موسیقی برگزار شد.
shanzelizeh alboum 4

در ابتدای مراسم ، آزاده مهدوی آزاد از حضورش در اصفهان ابراز خوشحالی کرد.سپس در مورد نام و فضای آلبوم گفت : « به دلیل نزدیکی فضای آلبوم به قطعات فرانسوی این نام را انتخاب کرده‌ام. همچنین قطعه دوم این آلبوم با همین نام (شانزه لیزه) است.در مورد فضای آلبوم هم باید بگویم که 8 قطعه از این آلبوم فضاهای متفاوت کانتری ، پاپ فرانسوی و راک را شامل می‌شود و هدف این بوده است که هرکس با هر علاقه‌ی موسیقایی بتواند با این آلبوم ارتباط برقرار کند و انتخاب باز نوازی قطعه‌ها بیشتر با این هدف بوده است که حس و فضای گرم کافه‌ای و نوستالژیک را مدنظر قرار دهد و کاور آلبوم نیز همین فضا را نمایش می‌دهد.»


مهدوی آزاد همچنین در مورد بازخوردهای این آلبوم ابراز خوشحالی کرد و ضمن پرفروش بودن این آلبوم بعد از آلبوم «خداوندگار اسرار» همایون شجریان ، اعلام کرد که این آلبوم مورد استقبال نایب‌رییس انجمن دوستی ایران و فرانسه قرار گرفت و وی این آلبوم را به سفارت فرانسه معرفی کرده است.


پس از صحبت‌های مهدوی آزاد نوبت به جشن امضا آلبوم رسید و هواداران با در دست داشتن آلبوم‌های خود ، به‌نوبت به سمت آزاده مهدوی آزاد برای امضای آلبوم رفتند.


اجرای دو قطعه  Amelieو شانزه لیزه حسن ختام این مراسم بود که مورد استقبال هواداران قرار گرفت.




منبع: ریتم نو

نویسنده و عکس: مهرداد سجاد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه