ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۱۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

جشن امضای آلبوم «شانزه لیزه» برگزار شد/ اجرای آثاری از جو داسین

ریتم نو: روز پنج‌شنبه،سوم دی‌ماه در کتاب‌فروشی گاندو از اثر « آزاده مهدوی آزاد» بانام « شانزه لیزه » در حضور عوامل این اثر و علاقه‌مندان رونمایی و به همین بهانه جشن امضای این اثر نیز برگزار شد.
Shandelize (6)

گفتنی است؛ آلبوم بی‌کلام « شانزه لیزه » هشت قطعه دارد که اکثر آن‌ها قطعات فرانسوی شناخته‌شده در سبک‌های مختلف ازجمله راک، کانتری و ... هستند که با ساز هارمونیکا نواخته شده‌اند.


رونمایی این اثر به دلیل ازدحام جمعیت با نیم ساعت تأخیر و اجرای زنده دو قطعه اول از آلبوم که هر دو از ساخته‌های  « جو داسین» بودند همراه بود و علاقه‌مندان آلبوم را با امضای مؤلف اثر تهیه کردند.


آزاده مهدوی آزاد پس از اجرای قطعات صحبت کوتاهی در مورد آلبوم انجام داد و به این موضوع اشاره داشت که این آلبوم با هزینه شخصی خود ایشان و به‌طور شخصی جمع‌آوری‌شده است  و نتوانسته بود از نوازنده‌های بهتری استفاده کند و با توجه به این شرایط از  اینکه این آلبوم که آذرماه منتشرشده است  دومین آلبوم پرفروش بعد از خداوندان اسرار بود احساس شگفت‌زدگی کرد و از استقبال علاقه‌مندان ابراز خرسندی کرد.او همچنین به پخش شدن قطعات و خبر آلبوم در رسانه‌های روسی نیز خبر داد.


مهدوی آزاد  در ادامه در مورد انتخاب قطعات به حسی بودن آن‌ها اشاره کرد و بااینکه هیچ آشنایی از زبان فرانسه نداشته به ارتباط خوبی که با این قطعات برقرار می‌کرده اشاره کرد و از خانم فرزانه زابلیه که از کانون ایران_فرانسه در جمع حضور داشتند تشکر و از احتمال همکاری با ایشان سخن گفت.


در پایان صحبت‌ها مهدوی آزاد از عوامل و همراهانش در تولید آلبوم ازجمله شرکت آوای سوته دلان ناشر اثر و پخش رها تشکر کرد.




منبع: ریتم نو

نویسنده: شهاب مفخمی

عکس: امین باقری

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه