ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

جشن یازدهمین سالگرد تاسیس کانون ادبی زمستان برگزار شد

ریتم نو – جشن بزرگ یازدهمین سالگرد تاسیس کانون ادبی زمستان ، روز سه شنبه 14 دی ماه و با حضور هنرمندان و مفاخر فرهنگی کشور در تالار ایوان شمس برگزار شد.


بخش نخست این مراسم که سجاد عزیزی آرام اجرای آن را به عهده داشت ، به شعرخوانی اختصاص داشت و بهروز یاسمی ، اهورا ایمان ، گروس عبدالملکیان ، علی جهانگیری ، همایون حسینیان ، مصطفی رحماندوست ، علیرضا آذر ، حسین سلیمانی ، سجاد عزیزی آرام ، غلامرضا طریقی ، عبدالجبار کاکایی ، مهدی استاداحمد ، علیرضا بدیع ، افشین یداللهی ، محمدسعید میرزایی ، ادریس اسماعیلی و صابر قدیمی به شعرخوانی پرداختند.

در بخش دوم برنامه ، نماهنگ «مرا می خواستی» از هومن موسوی خواننده جوان موسیقی راک کشور که هدیه این خواننده به کانون ادبی زمستان بود ، برای حضار داخل سالن پخش شد.

سپس کامران رسول زاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان با تشویق هواداران به روی استیج آمد و به همراه اعضای ارکسترش قطعات "گریه بی تو" ، "برام ماه بیار" و همچنین قطعه منتشر نشده "زمستون زمستون به تو عاشقم" را اجرا کرد که با استقبال هواداران مواجه شد.شروین شهبازی (گیتار) ، نیما ناظمی (گیتار) و ماکان یعقوبی (کاخن) رسول زاده را در این قطعات همراهی کردند.

در بخش دیگری از این مراسم ، نماهنگ «چهار دیواری» از محمدرضا عیوضی خواننده با سابقه کشور که هدیه این خواننده به کانون ادبی زمستان بود ، برای حضار داخل سالن پخش شد.

در اواخر برنامه ، مصطفی جلالی پور (خواننده) و وحید مهراد (پیانو) با دعوت سجاد عزیزی آرام به روی استیج آمدند و تصنیف "بهار من" از مرحوم معینی کرمانشاهی را اجرا کردند.

سپس از غزل تاجبخش (شاعر) و پرویز پورحسینی (بازیگر) به پاس سالیان سال فعالیت در زمینه شعر و سینما ، تجلیل شد و به هر کدام تابلویی از طرف الهام تاجداری (نقاش) اهدا شد.

پس از تجلیل از این دو هنرمند ، کیک یازدهمین سالگرد تاسیس کانون ادبی زمستان با حضور غزل تاجبخش ، پرویز پورحسینی ، بابک جهانبخش ، محمدرضا خانزاده ، امیرعباس گلاب و کامران رسول زاده بریده شد و طبق اعلام سجاد عزیزی آرام ، این کیک به شیرخوارگاه آمنه اهدا شد.

بخش پایانی این مراسم به اجرای زنده بابک جهانبخش به همراه رضا تاجبخش اختصاص داشت و در ابتدا رضا تاجبخش به پشت پیانو نشست و اثری از دلشاد امامی به نام "دل یار" با آهنگسازی استاد انوشیروان روحانی را اجرا کرد.سپس بلافاصله ترانه ای از مروارید بزرگی به نام "این روزا" با آهنگسازی مانی رهنما را نیز اجرا کرد.

سپس بابک جهانبخش با تشویق بی امان هواداران به روی استیج آمد و قطعات «همین یه بار» و «برف» را با همراهی رضا تاجبخش اجرا کرد که با استقبال بی نظیر هواداران همراه بود.

جهانبخش در پایان ضمن تشکر از سجاد عزیزی آرام ، اذعان داشت که اجرای متفاوتی را در تالار ایوان شمس پشت سر گذاشت و همچنین اشاره کرد که توقع نداشت قطعه «برف» قطعه ای برای تمام فصول باشد.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

عکاس : فربد کاظمی

 



 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: