ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵

حامد فقیهی در شیراز روی صحنه می‌رود

ریتم نو - کنسرت پاپ، کلاسیک حامد فقیهی 29 و 30 شهریورماه سال جاری در تالار حافظ شهر شیراز برگزار می‌شود و این هنرمند هر شب در یک سانس میزبان مخاطبان خود خواهد بود.


این کنسرت در دو بخش پاپ و کلاسیک اجرا می‌شود که بخش اول آن شامل اجرای قطعات کلاسیک غیر ایرانی و کلاسیک ایرانی است و در بخش کلاسیک غیر ایرانی قطعاتی از "الكساندرو سافينا" و "اندره بوچلي" و در بخش کلاسیک ایرانی قطعاتی از انوشیروان روحانی، شهرداد روحانی و محمد نوری به اجرا درمیاید.


بخش دوم این اجرا شامل قطعات پاپ حامد فقیهی است و قطعاتی چون شيراز،خنده،روزهاي خوب،با من باشو، جينگ و جينگه و ... اجرا خواهد شد.


بهشاد بحراني (گيتار)، پوريا يوسفيان (كيبورد و پيانو)، هومن صلاهي (گيتار باس)، افشين فلاحی (كيبورد)، ايمان مهرياري (پركاشن) و عبدالرضا رسول اف (درامز) اعضای ارکستر حامد فقیهی هستند که عليرضا قرباني نژاد (پيانو)، پيام صميمي(پيانو)، ساملن جعفري (ويولن) و فرشاد فرزندی (پركاشن) به‌عنوان نوازنده مهمان وی را در این اجرا همراهی می‌کنند.


کنسرت 29 و 30 شهریورماه فقیهی به تهیه‌کنندگی حسام حسینی (مدیر برنامه‌های این خواننده و آهنگساز) برگزار می‌شود.


گفتنی است؛ بلیت‌فروشی کنسرت متفاوت حامد فقیهی آغازشده و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه فروش www.irantic.com مراجعه نمایند.


منبع: ریتم نو

برچسب ها: کنسرت حامد فقیهی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه