ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

حامد همایون با «دوباره عشق» به روی صحنه رفت

ریتم نو – تازه‌ترین کنسرت حامد همایون پدیده جدید موسیقی پاپ کشورمان شامگاه 5 اسفندماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای سومین بار دیداری با هواداران خود در پایتخت داشت.
Hamed Homayoun (9)

این کنسرت که به همت شرکت «ترانه شرقی» به مدیریت «محسن رجب پور» برگزار شد با استقبال خوبی از سوی مخاطبان موسیقی مواجه شد.


حامد همایون که چندی پیش نخستین کنسرت خود را در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر برگزار کرد ، پس از استقبال بی‌نظیر هواداران سومین کنسرت خود را شامگاه 5 اسفندماه و در دو سانس برگزار کرد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و این خواننده در این کنسرت قطعات آلبوم «دوباره عشق» به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا کرد و شبی فراموش‌نشدنی را برایشان رقم زد.


در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن ، چراغ‌های سالن خاموش شد و اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان ، ویدئویی از فعالیت‌های شرکت «ترانه شرقی» برای هواداران پخش شد و سپس اعضای ارکستر قطعه «به چشمات قسم» را نواختند و سپس حامد همایون در میان تشویق‌های هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با تسلط کامل و با همخوانی هواداران اجرا کرد.سپس بلافاصله قطعه ریتمیک و شاد «چنین کنم چنان کنم» نیز اجرا شد.


پس از پایان این دو قطعه همایون ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : «می‌دانم که همه شما عزیزان مثل ما انرژی فراوانی دارید و انشا الله بتوانیم یک شب رویایی را در کنار شما سپری کنیم و این کنسرت برای شما است.»


همایون در ادامه قطعات خدا همین حوالیه، دوباره عشق، مردم شهر، هنوزم همونم، الکل نگاه، چتر خیس، دیوونگی، آه نکش، چه عشقی، قسمت، نگاهم کن، شیدایی، دنیای من و بارون که زد را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای طرفدارانش رقم زد.


حامد همایون در اواخر این کنسرت قطعات چتر خیس ، چنین کنم چنان کنم ، به چشمات قسم ، قسمت ، دیوونگی و شیدایی را مجدد اجرا کرد.


علی توسلی (دف) ، امیرحسین توکلی (تار ، سه‌تار و باغلاما) ، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک) ، آرش عیوضی (گیتار باس) ، محمد افشانی (گیتار) ، پوریا ربانیان (پرکاشن) ، پیمان لطیفی (درامز) و سامان امامی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد) اعضای ارکستر حامد همایون را در این کنسرت تشکیل دادند.


محسن رجب پور، سپهر شاکری، بهاره افشاری، فرشاد یزدی، آرمان امامی و میثم رجب پور ازجمله مهمانان سانس دوم از شب اول این کنسرت بودند.


منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس : عرفان زاده سلطان



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
غزاله
United Arab Emirates
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
سلام
ممنون از گزارش کامل و عکس های زیباتون
فقط عکسها خیلی کم بودن ?
در کل متشکرم
تشکر ویژه از آقای پیر محمدی که مثل همیشه گزارششون کامل بود واقعا قلم خوبی دارین خسته نباشین ?
تقویم هنری ادامه