ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵

حامی: اجرا در تالار وحدت همیشه آرزویم بود

ریتم نو - نخستین شب از کنسرت خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» شب گذشته – شنبه 7 اسفندماه- در تالار وحدت روی صحنه رفت.


حمید حامی که شب قبل از اجرای زنده‌اش در تهران با انتشار کنداکتور قطعاتی که قراراست در این کنسرت اجرا شوند در صفحات شخصی‌اش، عنوان کرده بود : «خاطره‌ها را هم‌صدا باهم می‌خوانیم»، در ابتدای این کنسرت با قطعه «هم گریه» روی صحنه آمد و پس از ادای احترام به حاضرین در سالن قطعات «پرستش» و «خواب سیاه» را اجرا کرد.


این خواننده در ابتدای سخنانش گفت: «اجرا در تالار وحدت همیشه آرزوی من بود و این روزها که تقریباً هرچند ماه یک‌بار در آن به اجرای برنامه می‌پردازم، اجرای خوشایندی دارم و لذت می‌برم.»


حامی افزود: «بزرگی به پول و قدرت و قد و وزن آدم‌ها نیست. بزرگی به دل آدم‌هاست و امشب می‌خواهم یکی از این آدم‌های بزرگی را که همیشه در کنار من بوده و حمایتم کرده را در همین ابتدای کنسرت به همه معرفی می‌کنم و خواهش می‌کنم به احترامش از جایتان بلند شوید و برایش دست بزنید. رضا تاجبخش یکی از همین آدم‌های بزرگی است که در همه این سال‌ها او را می‌شناسم و برایم محترم است.»


سرپرست ارکستر حامی درحالی‌که مشخصاً غافلگیر شده بود، پس‌ازاین معرفی و تقدیر باشکوه به سمت حامی آمد و او را در آغوش گرفت تا صدای تشویق‌ها شدت بیشتری را به خود بگیرند.


سفر، گلایه‌ای نمی‌کنم و دلم گرفت قطعات بعدی اجراشده در این کنسرت بودند و حامی سپس به اجرای قطعه پرطرفدار «دلم گرفت» موسیقی پرخاطره فیلم «سام و نرگس» پرداخت.


این خواننده پس از اجرای هرکدام از آثارش در اقدامی قابل‌تحسین ترانه‌سرا و آهنگساز آثارش را معرفی می‌کرد و هنگام معرفی «بابک بیات» حضار به شکلی ویژه این هنرمند مؤلف و قدیمی را تشویق کردند.


زمستون، سوگند (با پیانوی رضا تاجبخش) ، شوق تنهایی و غزل قطعات بعدی این کنسرت بودند که حامی در بخش نخست و پس از دقایقی که برای آنتراکت صحنه را ترک کرد، اجرا کرد.


اجرای قطعه‌ای جدید که حامی از کنسرت قبلی‌اش، قول اجرای آن را داده بود، غافلگیری دوستداران این خواننده بود که با ترانه‌ای از بابک صحرایی در سالن اجرا شد و حامی پیش از اجرای آن رو به حضار گفت: «این قطعه جدید را قرار بود منتشر کنیم ولی ماجرای اخذ مجوز آن باعث شد کمی انتشارش با تأخیر روبه‌رو شود. از شما بزرگواران هم درخواست می‌کنم که از این اثر تصویری برداری نکنید تا در زمان مقرر و در بهترین کیفیت منتشر شود و در اختیار شما قرار بگیرد.»


قطعه جدید حامی با فضایی عاشقانه و گاها تلخ اجرا شد که با تشویق دوستدارانش همراه بود و این خواننده از انتشار رسمی این اثر در روزهای آینده خبر داد.


گل مینا، فقط نگاه می‌کنم،یاد من باش و ... دیگر قطعات این کنسرت بودند و «لیلای من کو»، از محبوب‌ترین آثار این خواننده نیز پایان‌بخش شب نخست کنسرت حامی در سالن تالار وحدت بود.


رضا تاجبخش (سرپرست ارکستر)، محمدرضا عقیلی (تنظیم برای ارکستر)، رضا لمعانی،کسری سبکتکین، علیرضا میرآقا، ترانه پوریوسف، بهرنگ معتمدی، علی جعفری پویان و... اعضای ارکستر حامی در این کنسرت را تشکیل می‌دادند.


این کنسرت به همت موسسه «کامیاب بهاران»، به تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس و مدیریت اجرایی سیاوش خلبانی روی صحنه رفت.



منبع: ریتم نو


عکس: امین رجبی

برچسب ها: کنسرت حمید حامی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه