ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

حامی در سالن میلاد روی صحنه رفت

ریتم نو: سه‌شنبه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه حامی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه رفت.
+عکس‌های «دنیا گردینی» از این کنسرت و حواشی آن

848A5887

کنسرت با تک‌نوازی پیانو توسط رضا تاجبخش شروع و قطعه‌ای که مربوط به فیلم «به خاطر سوگند» با آهنگسازی ستار اورکی و ترانه‌سرایی بابک صحرایی اجرا شد. سپس حامی که از ابتدا فضای صمیمی با مخاطبانش ایجاد کرده بود درباره قطعه اجراشده توضیحاتی داد  پس‌ازآن "سفر" از ساخته‌های بابک زرین اجرا شد که مورد استقبال حاضرین داخل سالن قرار گرفت.

در پایان هر قطعه حامی به معرفی نوازنده‌ها  مهمانان حاضر در سال می‌پرداخت  پس از پایان "سفر" حامی به اولین استیج مشترکش با نوازنده فلوت گروهش  "ترانه پور یوسف" اشاره کرد. نوبت به "پرستش"رسید که حامی در حین اجرا توجه حاضران را به نوازنده ویلن جذب کرد که مورد تشویق واقع شد، در انتهای این قطعه سعید برادران ،نوازنده پرکاشن گروه خود را معرفی کرد.

حامی به حضور اهالی سینما اشاره و به حضور ایشان در کنسرت‌هایش ابراز علاقه کرد سپس بهاره رهنما دیگر مهمان این اجرا معرفی شد.

بخش کوتاهی از قطعه "خداحافظ" اجرا شد حامی به اجرای این قطعه در سال‌های دور به همراه را تاجبخش و بابک امینی اشاره کرد و "ماهی دل‌تنگ" نواخته شد که با همراهی حاضرین همراه بود.با پایان "ماهی دل‌تنگ" علیرضا جعفری به‌عنوان نوازنده گیتار آکوستیک گروه  معرفی شد.

حامی همچنین به تیزر تصویری برای قطعه "تقویم"اشاره کرد که کارگردانش "سپهرداد امینی" در سالن نیز حضور داشت.

"زمستون" قطعه بعدی بود که اجرا شد و حامی به این اشاره کرد این قطعه توسط رضا تاج‌بخش و داریوش صالح پور تنظیم‌شده است."یاد من باش" اجرا شد و با پایان آن حامی به این اشاره کرد که در ابتدا نوازنده در اهمیت است و سپس خواننده و نوازنده بیشتر باید موردتوجه قرار بگیرد که متأسفانه در ایران این‌گونه نیست و در انتها به معرفی نوازنده گیتار کلاسیک گروه پرداخت.

سپس با بردن فرزند برادرش به سن و ابراز علاقه‌اش نسبت به او یک قطعه شاد به حاضرین تقدیم کرد که شادی را به سالن بخشد و بعدازآن قطعه لالایی را تقدیم به تمام پدرها و مادرها کرد و از سامیار خواست بخشی از آن را بخواند که مورد تشویق سالن قرار گرفت.

این پایان‌بخش قسمت اول اجرای حامی بود  وی برای مدت کوتاهی به همراه گروهش به استراحت پرداخت که در همین حین موزیک ویدیویی برای قطعه زمستون در سالن پخش می‌شد.

با ورد دوباره به سالن فرید موسوی به‌عنوان نوازنده کیبورد معرفی و "غزل" خوانده شد و بخشی از قطعه "گل مینا" ادامه بخش اجرا بود.

حامی با اشاره به مدت طولانی سکوتش از "میثم دهقان" مدیر برنامه‌هایش تشکر کرد که همواره کنار او بوده است و همچنین از "مهدی محمدی" تقدیر کرد .و پس‌ازآن "خواب سیاه" با ترانه پوریا ربیعی خوانده شد.

در این بخش به حضور نیکان،هدی زین‌العابدین و امیرعباس گلاب اشاره شد.

"لیلا"اجرا شد و یاد و خاطره مرحوم بابک بیات با تشویق تماشاچیان زنده شد،در طول اجرا بارها حامی یاد مرحوم بیات را زنده کرد.

و سپس "طلایه دار" ترانه‌ی بابک صحرایی در حضور خودش به اجرا درآمد تا در انتهای آن نوازنده ترومبون "حسین شریفی" ساکسیفون "بنیامین بیانی" و ترمپت "حسن فراهانی" معرفی شوند.

قطعه دیگر و تشویق عماد نکویی نوازنده ویولن،نوبت را به قطعه محبوب "دلم گرفت" بدهد تا حاضرین زودتر از حامی خواندن این ترانه را شروع کنند تا جایی که رضا تاجبخش هم به آن‌ها اضافه شد تا حامی بعد از چند لحظه سکوت این ترانه را در سالن اجرا کند و مردم هم او را همراهی کنند و در پایان حامی به میکروفن را در اختیار حاضرین قرار دهد و آن‌ها یک‌صدا این ترانه را بخوانند.

حامی از رضا خانزاده تشکر کرد و خبر از اجراهای بهتر در آینده داد و بخش‌های کوتاه بهم پیوند داده‌شده از چند ترک خوانده شد که سروده‌هایی از مریم اسدی و یغما گلرویی بودند.

یک بیت از سیاه و سپید روشن شدن نور سالن و قطع شدن صدای سالن پایان‌بخش این اجرا بود و حامی تا آخرین لحظه برای هوادارانش خاطره سازی کرد و مورد تشویق آن‌ها قرار گرفت.



منبع: ریتم نو

نویسنده: شهاب مفخمی

عکس: دنیا گردینی
برچسب ها: کنسرت حامی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه