ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴

حامی کار خیر افشاگری کرد

ریتم نو : « حمید حامی » خواننده ی مطرح کشور که قرار بود پنجشنبه ،هشتم بهمن ماه سال جاری در شهر کرج اجرایی را به نفع خیریه داشته باشد، ضمن اعلام کسب اطلاع درباره ی خیریه نبودن این اجرا


گفت: قرار بود به عنوان میهمان در این مجال حضور پیدا کنم اما وقتی فهمیدم که این برنامه از قالب هدف خود خارج شده به کمک آقای « توتونچیان » نام آن را از سایت ایران کنسرت برداشتیم تا از این کلاهبرداری جلوگیری شود !وی در ادامه گفت :وقتی صفت خیریه به چیزی اطلاق می شود نباید ان چیز منبعی برای در آمد زایی باشد.لازم به ذکر است که قرار بود هنرمندان مطرحی چون « مهران غفوریان » « ساعد هدایتی » « علی کاظمی »و... در جلسه ی مذکور حضور داشته باشند.

« حمید حامی » بیان داشت :قرار بود در یک برنامه خیریه، که در کرج برگزار می شود به عنوان مهمان حضور پیدا کنم اما مطلع شدم که این برنامه از قالب خیریه خارج شده و به مرحله بلیط فروشی رسیده است و روی پوسترهای تبلیغاتی این برنامه نوشته شده که «حامی» در این برنامه اجرا خواهد داشت. آقای توتونچیان را در جریان این کلاهبرداری قرار دادم و ایشان سامانه بلیط فروشی این برنامه را از روی سایت ایران کنسرت برداشتند. از آنجا که قرار بود این برنامه یک برنامه خیریه باشد و من در آن به عنوان مهمان حضور پیدا کنم و پس از نزدیک شدن به زمان برگزاری آن یعنی پنجشنبه هشتم بهمن ماه و تبلیغاتی که در سطح استان البرز انجام شده است، تصمیم گرفتم با بیان این مطلب آنچه لازم دانستم را به گوش مخاطبین برسانم. وقتی صفت «خیریه» به یک برنامه پیوند می خورد، نباید به پایگاهی برای درآمدزایی تبدیل شده و از نام یک هنرمند در راستای رسیدن به اهداف غیراخلاقی استفاده ابزاری شود. با امید به اینکه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 

منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه