ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵

حجت اشرف زاده، دومین کنسرت ماه و ماهی را اجرا می‌کند

ریتم نو: حجت اشرف زاده، اولین اجرای سالن اندیشه حوزه هنری در سال 95 را به نام خود ثبت کرد.


ریتم نو: حجت اشرف زاده، اولین اجرای سالن اندیشه حوزه هنری در سال 95 را به نام خود ثبت کرد.



در اولین اجرا از دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در حوزه هنری، حجت اشرف زاده خواننده آلبوم «ماه و ماهی» روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت شب 26 فروردین در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.


مجید فلاح‌پور مدیر برگزاری این کنسرت دراین‌باره گفت:« مرکز موسیقی حوزه هنری بعد از مدتی دوری از اجرای کنسرت، دور جدید فعالیت‌هایش را با مدیریت و برنامه‌ریزی ویژه آقای فاضل نظری آغاز کرده و خوشحالیم که اولین اجرا در سالن اندیشه حوزه هنری با حضور حجت اشرف زاده که یکی از پدیده‌های موسیقی در سال گذشته بود، برگزار خواهد شد. در این کنسرت، پیمان عیسی زاده هم که سابقه برگزاری کنسرت‌های متعددی با چهره‌های مطرح موسیقی نظیر زنده‌یاد مرتضی پاشایی و فرزاد فرزین طی سال‌های گذشته داشته، حضور دارد. امیدوارم اولین اجرای سال 95 در سالن اندیشه این‌قدر خوب برگزار شود تا شاهد ادامه این روند در طول سال باشیم.»


حجت اشرف زاده اولین کنسرت خود را سال گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه برد. او پس از انتشار آلبوم ماه و ماهی با اشعار علیرضا بدیع و آهنگسازی برادران بیات، چند تک آهنگ هم منتشر کرد. قطعه نفس از فیلم جدید نرگس آبیار با آهنگسازی بهروز صفاریان هم از آخرین آثار منتشرشده اوست.


بلیت‌های این کنسرت از طریق وب‌سایت www.tik8.com  در اختیار علاقه‌مندان صدای حجت اشرف زاده قرار می‌گیرد.



منبع: ریتم نو

برچسب ها: حجت اشرف زاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه